Шымкенттің аптапты ыстығында қала жастары қауіпсіз әрі қызықты ермек тапты.

Шымкенттің аптапты ыстығында қала жастары қауіпсіз әрі қызықты ермек тапты.4 тамыз күні Шымкент қаласының Орталық саябағында XIII Legion қауымдастығы мен жастардың қатысуымен сумен атысу іс - шарасы өтті.


Алғашында XIII Legion қауымдастығының өнерлі жастары жарты сағаттай өнер көрсетті.
XIII Legion Қауымдастығы ( Workout Shymkent )- салауатты өмір салтын насихаттап жүрген жастардан құрылған.










XIII Legion қауымдастығының жастары өз өнерлерін көрсетіп болған соң, сумен атысу іс-шарасы басталды.150-200 шақты ұлдар мен қыздар пластикалық бөтелкемен қаруланып, бір-бірін салқын сумен құйды.










Дауысты музыка ойналды.

Ұйымдастырушылардың бірі Жастар мәслихатының дупутаты - Жандос Қалтаев.(Суретте ортасында)


Іс-шара соңыңда "break dance" стиліндегі би биленді.






Кімнің салқындағысы келсе қаламызда шамамен 18 тамыз күні іс-шара қайта ұйымдастырылады (Нақты ұйымдастырылатын күні пікірде жазулы болады). Қатысам деушілерге келіңіздер,қаламыздың аптапты ыстығында салқындап,көңілді көңіл-күймен уақытты қызықты өткізіңіздер.

Іс-шарады түсірілген толық суреттерді осы сілтемеден өтіп көре аласыздар : https://vk.com/album-51294845_177858711
ВК-дағы қазақ тілді интернет қолданушыларға арналған қауымдастық : https://vk.com/club56804670



Бөлісу: