Мобильді қосымшаларым

Интернетте өмір сүретін адам үшін телефон да, интернет провайдер де, қолданатын әр бағдарламаның маңызы зор. Күнделікті таңды соткамен қарсы алып, ұйқыға соткамен кететініміз бәрімізге мәлім.

Осы бір кішкентай төртбұрыштың ішіне қамап қойған не бізді? Әрине, ол біз қолданатын қосымшаларымыз бен интернет, адамдармен виртуал қарым-қатынас. Виртуал қарым-қатынас дегеннің қазір мағынасы өзгеріп кеткен сияқты, себебі виртуалдан реалға, реалдан виртуал арқылы қарым-қатынасқа өтіп кеттік қой. 

Суреттен ұққандарыңыздай менде галакси нот 2. Көп бағдарламаны қазір қолдана алмай қалдым, плей маркетім жұмыс істемей қалды, сондықтан көбі істен шықты (((. 

Сонда да, қолданатын бағдарламаларымды бөлісе кетейін, себебі маған көмегі тиіп жатқаны көп. 

1. Менің нервыларымды сақтаушылар :): 


қолымнан ештеме келмей кеткен кезде екеуін ойнап, сабырға келем. Өтірік емес, уақытымды да осымен өткізем. 

2. 

 ұмытшақпын, өте қатты көмектесетін қыздарский күнтізбем

3. Менің әлеуметтік желілерім, оларсыз күн жоқ енді. 

Мен гуглдың үлкен фанатымын :). гугл не шығарады, почти бәрін қолданам. 

Гугл мап, соткада болғаны тіпті жақсы болды, танымайтын бір жаққа барсам міндетті түрде қолданамын. Көп көмегі тиеді маған. Компта гугл жерім бар, ішім пысқанда әлемді аралап келем. 

Менің тынысым, жаным гугл поштам :) Жалпы пайдаланып келе жатқаныма 7 жыл. 

Қалғаны өздеріңде де бар шығар. Айтпақшы плей маркеттеріңе сақ болыңдар, ол кетсе бітті андройд қуады (((. 



Бөлісу: