МАССАГЕТТІК ДОСТАРЫМА ЖАЛЫНДЫ САЛЕМ!!!

 

Ассалаумағалейкум массагеттік жігіттер! сәлеем массагаттік қыздар!!! Бүгінгі менің шимайым өз өміріме қысқаша шолу жасауға арналады! Өмір баян екен деп ойлап қалмаңыздар!!))) жәй, қазіргі өмірімнен қысқаша шолуғооо!)))мен әйгілі)))) Бұлдырты ауылында)))) дүниеге келіп, сол ауылда, кіндік қаным танып, білім алып, аунап-қунап, біліміме чето дурыс сенбегенсон 9-сынып бітіріп, БҚМУ-колледжіне оқуға тапсырдым. Әне міне дегенше, 3 жыл уақытта зымырап оқуымды ойдағыдай тәмәмдап, (өзім бұрыннан компьютерге жақынмын) оператор-техник мамандығын оқуып, бітіріп, диплом алып шықтым. Қазіргі таңда өзім білім алған мектепте мультимедиа кабинетінде оператор қызметін атқарудамын. (Шақырса массагет-офисына оператор-техник болып жұмыс жасауға дайынымн.)))) (әрине қалжың)). Ендігі алған қойған мақсатым, Отан алдындағы борышымды абыроймен атқарып, елге аман-есен оралу.

Сөздің шыны керек, бұл порталға кіріп, достар тапқаныма көп уақыт бола қойған жоқ. Нағыз жастардың порталы, жастарға керек ақыл кеңестің барлығы осында. Таптырмас деректер, қызықты әңгімелер, эстафеталар.

       Айтпақшы, осы эстафета тізгіні кімде ???))

 Бәріміз осылай блог жазып, жақын танысып, бір-біріміздің блоктарымызға өздеріміздің ой-пікірлерімізді білдіріп жүрейік, ӨТЕ-МӨТЕ ҚУАНЫШТЫМЫН МАССАГЕТТІК ТҰРҒЫН БОЛҒАНЫМА!!!



Бөлісу: