Сырлы сұхбат алаңынан кейінгі әсеріммен бөлісіп және кейінгі кездегі сіздермен бөліспеген өзімнің жаңалықтарым...

Сырлы сұхбат алаңынан кейінгі әсеріммен бөлісіп және кейінгі кездегі сіздермен бөліспеген өзімнің жаңалықтарым...
жеке
блог

      Армысыздар менің аяулы достарым, барлықтарыңызда осы Массагетте аман есен бармысыздар!!! Сіздер мені іздеп, өздеріңіздің көкейлеріңіздегі қызықтыратын сұрақтарыңызды жолдап, мен туралы білгілеріңіз келетін сауалдарыңызды жолдағандарыңыз, мен үшін үлкен құрмет! Және сол сырлы сұхбатты дайындаған Сырдың қызы Салтанатқа мыңда бір алғыс!!!!!!!!!!! Сұхбатқа сіздер жолдаған сауалдарыңызға шынайы жауап бердім. Өз сұхбатымды оқып отырып, мен өзімді бақытты сезіндім. Өйткені Массагеттегі достарым менің шынайы әрі тілектес, сонымен қатар қазақ еліміздің ұлдары мен қыздарынан құралатын нағыз менің бауырпымдай болып кеткен достарым! Массагет әлеуметтік желілердегі ең сенімді, ең ақылшымдай болып кеткен менің жалғызым. Массагет желісін ашқан азаматтар мен азаматшаларға алғысым зор. Аман болыңыздар, барлықтарыңызда осы Массагетте бар болыңыздар. Мен көбінесе mail.ru желісінде көп отырамын өйткені қызмет бабыма байланысты құжаттар, хат алмасу арқылы сол желідемін. mail.ru-да менің Массагеттік достарымда бар. Мені үнемі іздеп, қал-жағдайымды сұрап, Массагетке неге кірмей жүргенімді сұрап, іздеп жататын достарым бар. Оларға алғысым шексіз. Рахмет сіздерге.

       Достар менің жағдайым, Аллаға шүкір өте жақсы. Тек қазіргі кезде жұмысым көбейіп, қолым босамай кетті. Соңғы кезде тексеріс комиссиясында болуыма байланысты апта сайын іс-сапарлар мен жиналыс, жұмысым қызу үстінде. Кішкене лауазымында өсіп, жұмыс барысы да қиындай түсіп, бос уақытым азая бастағандай. Бірақ барлығын сабырлық пен қарап, әр ісіме мұқият қараудамын. Сондықтан достар менде бәріде жақсы.

Қазір соңғы түскен фотоларыммен бөлісейін.

Қызметтегі әріптестерім.

Қызметтегі әріптестерім

Түскі ас ішуге шыққан бос уақытымда

/userdata/users/user_49754/1375012144.jpg

Әріптестеріммен сырласу

Әріптестеріммен сырласу

 Ұйықтар алдында

 

 

Қызметтік бөлімімдегі әріптестерім

/userdata/users/user_49754/1375012362.jpg

Есімім Гүлден басталатындықтан ба? Гүлдерді жаным қалайды.

Бұлда мен

Демалыс кезі

Демалыс уақытым

Нағыз қазақ Домбыра

Домбыра

Табиғат қандай тамаша.

Табиғат қандай тамаша

Бауырларым-канатым, Аслан мен Асел

Достарыммен кейде қыдырып та тұрамын.

Кейде достарыммен қыдырып тұрамын

Құрбыларым

/userdata/users/user_49754/1375013202.jpg

Менен кейінгі сіңлім Жанармен

Сіңлім

Гүлфайруз

Мееен

Ең сүйікті әншім

Ең сүйікті әншім

Артыма ерген қос бауырым 2 сіңлім: Жанар мен Әсел

Қос бауырым

Жан құрбым

Жан құрбым

Ең кіші бауырымды ұлттық тәрбиеге, патриоттыққа тәрбиелеудемін. Есімі Бекслан.

Ең кіші бауырым

Жарайды достар, көп енгізіп жіберсем кешірім сұраймын. Массагетте аман-есен жүздескенше!!!!!!!!!!!!!!