От болып жанғанмың, шоқ болып сөнгенмін!

От болып жанғанмың, шоқ болып сөнгенмін!
жеке
блог

 

Армысыздар аса қадірлі сайт ұжымдары мен оқырман достар! Түбі бір туыс бауырлар!

·         Ең басты неден бастау керепін?

Әрине ең басты өзімді – өзім қысқаша ғана таныстыруымды жөн санадым.Кей ұлы ғыламалар айтқандай өзінді – өзін таныстыруын бір істін басы дегендей ме?

-          Мен Мамашев Ербол Нұржанұлы  1985 ж. Батыс. Қаз. обл Жаңа қала, ауылында дуниеге келгенмін. Жаңа қала ауылы аяулы да, арқалы ауылым осы, Жаңа қала ауылы көз алдымда балалық  шақтың  куйлі де мұнды, сырлы да сағынышты, асыл естелікке толы балалық шақтағы жел көңілді, мың толқытады.Туған жер қашан да оттанда ыстық сезідер мен сабақтасып бойымда астассып жатса керек.Алғаш рет 1987ж «Бал бөбек»  балабақшасына барған кезім. 1991ж Ә. Жангелдин атындағы орта мектепті білім алып 2001ж жақсы бағамен тәмәмдап шықтым.Құс қанатсыз, адам армансыз болмайды дегендей. Арман қуып қалаға бет алдым.

-          Алғашқы кедергіге тап болуым?

Өмір тек қана жеңістерден турмайтың анық. Жеңіліске тап болып  жататын кездеріміз де болатын анық.Әттең жолым болмай оқуға тусе алмай ауылға, қайтуыма тура келді. Келісімен уйдегілер көрші  ауылдағы №9 Кәсіптіп мектепке оқуға жіберген.Ол мектаптенгі  алғашқы мамандығым « Сәндік қолданбалы өнерінең» шебер иеси деген мамандықты иегері болдым.

Араға бір жыл салып 2005ж. Оралға қайта барып Ж. Досмұхамедов атындағы пед коллежге оқуға тустім , «Бейнелеу өнер және сызу» мамандықтары бойынша оқып шықтым.Әрі қарай оқуымда жалғастыруым керек болды. Алғашқы қорқыныштарым мен сенімсіздіктерімді жойып оқуға тусуге қайта талпыныс жасадым. Жоғарғы білім алу қазіргі, заманға лайықты иновациялық бағытта білім нәрімен сусындау өзіменің болашағыма жол ащатың жарқын бағыт бірі. Өзіміздің М. Өтемісов атындағы мемлекеттік университетте білім ала алдым. Тек өкініштісі ақылы бөлімде.   

·         Бос уақытыңдағы,  сүйікті ісін?

Негізінде бос уақыттымда саябақта немесе табиғат аясында серуендегенді ұнатамын . Немесе уйде отырып, әдеби кітаптарды оқығанды, сурет салғанды ұнатамын. Асқан ақын болмасамда бос уақыттымда өлең жазатын қабілетім бар.  Қазіргі уақытта мешітке барып намаз оқып уйреніп журмін. «Сен кімсің ?» - деп сұрағандар. Мен әлемдердің Раббысы Аллаһтың құлымын! – деп нық  жауап берсем, мен ушін бұдан асқан аброй болмас сірә.

Әлхамдулилләһ Аллаһ тағала адамзатты ерекше махаббатпен жаратып, сансыз нығметке бөледі. Адамның жаратылуының басты мақсат – Ұлы Жаратушыны танып біліп, оған мінәжат етіп бас ию деп тусінік қалыптасқан бойымда.

·         Қазіргі таңда қазақ интернетінің денгейі қандай?

Бұрынғыға қарағанға қазақ интернетінің денгейі жылдан – жылға жақсарып келеді. Аллаға шүкір, қазақ тіліндегі сайттарымыз көбейіп, уақыт өткен сайын даму үстінде. ΧΙΧ ғас  ақпараттық технологиялардың заманы. Көп теген жастар заман-ау уй технологияны жақсы меңгерген десе де болады. Бұрынғыдай көп ізденбей ақ ғаламтордан керекті мәліметтін тауып алады. Айтпақшы менің алғаш қолданған сайттарының бірі KAZAH .ru интернет порталы болатың. Тек өкініштісі бұл сайттың сервери жеке болғандықтан ба? Қазір сол сайттың серверин автоматты турде өшіріліп тастапты. Сіздердің Массагетті сайтты туралы достарымнан естіп білген едім. Мен ушін Масагетті интернет порталы таптырмас  сайттардың ішіндегі бірігейі болмақ. Массагетті инернет порталы туралы жақсы пікірлер оқыпта жаңалықтардан көріпте жургендеймін.  Мен де Массагетті сайттына өз пікірімді қалдырмақпын. Өз басым осы, Массагетті интернет порталы, қазақ сайттарының арасында шоқтығы биік, болашағы жарқын болсың деген ниеттемін.

                                                      Уа жастарым!

                                                      Уа достарым!

                                                      Қарындастар, інілер!

     Жолдың қайдан басталғанын білдіңдер.

                                                      Сіздер барда, бізге еркін тыңыс бар,

                                                      Массагетті сайттына ырыс бар!

                                                      Сіздерсіндер осы сайттың тірегі ,

                 Сіздерсіндер осы сайттың соғып турған журегі.

                                                     Сіздерменең көгереді осы сайт,

             Сіздерменең көрінеді осы сайттың кел бетті.

 Бойды билеп, көппен журген әр талап,

                 Еңді міне шынның шынына  жеткен шырқамақ.

        Массагетті тұрғандайсын шынның басында

               Сол шынға шығып келемін аман жүгін арқалап

                                                    Талаптанып  керегімнің  нақтысы

      Көңілге сыйады екен көкіректін шаттығы.

  Массагетті сайтты көпшіліктін бас айнасы

                                                   Осы сайттан талай хабар оқыр адам,

                                                   Массагетті жугері кушті қуаттымсың

Журегі ме кеп жырым болып туатынсың.

                                                  Достарым мен осы сайтта қауышатың мың.

Әр нәрсенін бастауы бар деп жатамыз. Мен де Массагетті интернет порталына блог жургізуді байқап көрмекпін. Блогтың мән мағынасың тусінбей кеткен кемшіліктер болып жатырса, өздеріңіз байқаған кемшілікті көріп пікір қосады деген уміттемің, кеткең кемшілігім болса,кемшілігімді түзетуге тырысамың.

Жағдайымның мән – жайын қысқаса өздерінізге тусіндіріп кеттім. Еңді негізгі мәселеге көшейін.

·         Негізі өз басымнан өткен бір оқиғаны айтып кетпек ойдамын.

                                                

Бұл оқиға көпшілікке үлгі емес, кейінгі жастарға сабақ болып қалады деген ойдамын.Араға бір жарым жыл, бұрын болған оқиға. Әрине өз басым бұндай жағдайға тап боламын деп те ойламаппында . Мен де бір қызға ессіз ғашық болған жайым бар. Абай атамыз айтқандай «Ғашықтың тілі тілсіз тіл, көзбен көріп ішпен біл демей ме. Сол қызды көргеннен бастап  таңысудың жолын қарастыру мен журдім. Бір куні жумыстан шығып келе жатырсам «Мерей» кафесіне жол жөнекей кіре салған еді. Шыңны айтсам кірейін деп кірген жоқпын сол кафеде бір тусықаным істейтін еді. Сол туысқаныма менең, бейне камера сураған болатың .Сол камераны жол жөнекей бере салайын дедім. Сол кафеге кірсем кутпеген жерден бір топ қыздың арасынан алғаш көрген қызды байқап қалдым. Алғаш таңыстығымыз сол кафеден басталған болатың. Алған танысқанымызды есіме тусірсем оның ұялшақ жаңары, беттерінің қызырып кететінің байқадым оның мөп – мөлдір көздері , ұзын бұрымы әлі менің көз алдымда. Өзі сондай мәдениетті, инабатты, мейірімді қыз еді. Сол кезде олар бір құрбысының туған кунін тойлап жатырған болатын. Бір көрген ессіз ғашық, болған адамына танысу соншалықты онай болмайды екен.  Осылай уақыт өте келе араласып кеттік. Бірақ өз, сезімімді қалай білдірерімді білмедім. Бірде оны театрға шақырдым, ол бірден барғысы келмеді соңынан келісімін берді. Біздің арамызда бірдене болу мумкін бе еді? Ол өзі айтқандай, біз тек шың достар болып қалуын қалағандай.

             

  Мен оған көптен айта  алмай журген сезімім жайлы сөз бастаған едім. Ол сол уақытта сөзімді бөліп. Мен білмейтің өз сезімі жайлы маған бәрін айтып берген болатың.Мен тек үнсіз тындаумен, өз сезімімді басқа бір адамның сезім тұншықтырып бара жатқан күйде болдым. Әттең менің журегімдегі сезімім бастауы, өз суйген жанның журег бос болмай шыққан үшін жаным қыңжылады. Сол куні театрдың қалай аяқталғаны есімде жоқ., тек білетінім кеш қайыттық. Осы кезді өз ойынды санана саналап, жан дүниенді шарлап өзінді қоярға жер таппай жазықсыз жабығады екенсің. Өйіткені журек деген әміршінің «әлдиіне» жо – жоқ әміріне бағынғаңнан басқа шарасы қалмайды екен. Қазір сол кездерімді салыстырап, таразыға салып өз сезімімді ақылға жеңіп,  өз сезімді құндықтап ұстап, өз сезімім жайлы қағаз беттіне тусіруге жөн көрдім.

 

                                                   Қайтемін енді өзінді бекерге мазалап,

  Жүрмеймін  жолықпай өзінді енд жазалап.

Сонау, көктем жанымды кетті жаралап,

               Қалай ғана, өз сезімімді қойғандаймың бағалап.

                                                   Журегімді, сенім билеп журіппін мен.

                                                   Сезімнің сеніміне сеніппін мен

                                                  Шындықты айту – жігіттің мықтылығы,

                                                  Шоқ басып, от көсеп куйіппін мен.

                                                  Ойламада мені еңді қалсың бейнен,

                                                  Жүре бер сол алансыз қалпынменең.

                                                  Көмеремін бұл басты үйренген мен,

                                                  Болсың енді маған серік осы өлең...

Бұл маған Жаратқанның жазылар, қуанышты да, қасіреттіде, бір есте қаларлықтай сыйы шығар. Өйіткені ол өз арамыздағы өткел, жеткізбес сағым мекені бар. Әрине менің көңіл қалауын журек жалыны маздап жанған куйінде, көңілдегі шоқ әлі өшер емес. Бірақ сезімді бір жолға да, өшіргімде келмейді.

·         Құрметті Массагетта оқырмандары бұған сіз не дейсіздер?

Мен де, адам – адамға жақсылық жасап әділ баға берулеріңізді асыға кутемін. Көпшіліктен кеңес алған ушін өзіме артық етпейді. Әрине адам болған бұл жағдайды тусінетіндері де бар, тусінбейтіндері де бар, көпке топырақ шашудан аулақпын.

                                                                     Мына сайтта

                                                                     Бәрі айқын,

                                                                     Бәрі жақын,

Ақындыққа осындай.

                                                                      Қолдан келсе

                                                                      Жаза берші

Жаза берші ерінбей,

                                                                      Қалам алып

                                                                      Ойлап тағы

        Шабыттарын басылмай,

                                                                       Бірақ қатты.

                                                                       Махаббатқа,

            Берілмендер таусылмай.

                                                                       Көп қаламдар,

Жаза берші осылай.

                                                                       Ақындарды,

                                                                       Шақырындар

     Қалса егер қосылмай.

                                                                        Бола берсін,

                                                                        Тола берсін,

   Қазақ сайтты осылый!!!

                                            Джексон.

Сәлеммен өз сезімін серік еткен, сері жігіттеп білерсіздер. Қазіргі уақытта, басым бос болғанымен, бірақ журек бос деген сөз емес.

Бәрі ойдағыдай болып жатырса, қуанамыз-ау деген мен кеудемде кетпеген мұннан бір жеңілдеп қалмасына кім кепіл?

 Әйтсе де төзім мен сабырлық керек.Назар аударып оқып жатырғандарыңызға алдын – ала рахмет айтамың. Әзірге аман – болыңыздар!

Әбдең уақыттарыңызды алсам кешірерсіздер!!!