Жауапсыз махаббат немесе мен ғашық жан.

Сәлем массагет........Кірмегелі көп болды. Сіздерді сағынып калыппын.Бүгін жазайын деп отырғаным бала махаббат туралы болмақ. Қалай бастасам екен мейлі ал кеттік. Мектепте оқығаныма 6жыл болды. Сол жылдың ішінде қанша адам көрдім. Әрқайсысының өз орны бар. Нақтырақ айтсам өзімнен 2жас үлкен балаға ғашық болдып қалдым. Оның қандай екенін сіздер білмегендеріңіз жөн. Ол мен үшін нағыз жігіт, сымбатты, батыл әрі адамдармен жақсы араласады(общительный). Мен сол баланы көрсем болды жүрегім дүрсілдеп қоя береді. Тақырыпқа келер болсам "Жауапсыз махаббат немесе мен ғашық жан". Ол  бала мені ғашық қылған нағыз жігіт, нағыз ер.

Жауапсыз махаббат ол сыныптағы белгісіз бір бала...яғни маған ғашық бір пенде

Ол балаға таң қалғаным 8наурыз мерекесінде партамның алдына бір парақшаға жазылған екі жол сөз. Махаббат күнінде жіберген смс хаттары...Негізі ол балаеың кім екенін білсем барлығын сұрап алам....неге олай жасырын жүргенін сұраймын деп жоспар құрамын. Бірақ ол ыңғайсыз жағдайда қалмай ма? Мүмкін сезімін сыртқа шығарғысы келмеген шығар? сондай сұрақтар мені жеп бітті. Не дегенменде сол баланы табу арманым болып қала берді.......Бұл жазбаға себеп болған мен ғашық жан. Бұл жазбаны жазған себебім сіздерден ақыл сұрау болды. Білемін, мен махаббатқа әлі кішкентаймын...Бірақ бала махббат дегенде бар.....

Егер әлгі маған ғашық жан анықталса мен қайсысын таңдайын... Мен ғашық жанды әлді маған ғашық жанды? Орыстарда мынадай бір сөз бар емес пе "Люби того кто любит тебя" деген....

Қорытындылайтын болсам маған ақыл айтыңыздаршы.... Шарасыз күйде қалдым..



Бөлісу: