Әлемдегі танымал мұражайлар

Әр мемлекеттің өз мәдениетін, салт-дәстүрін, тарихын жәдігерлер арқылы танытатын мұражайы болады. Сіздерге дүние жүзі елдерінің ішінен әйгілі мұражайлар тізбегін ұсынамыз.


 

1.     Лувр – Париждегі 350 мың экспонат бар алып мұражай. Жылына 8,5 млн адам мұражайды көруге келеді. Леонардо да Винчидің әйгілі «Джокондасы» осы мұражайда. Луврды аралауға 3 апта уақыт керек. 

 

  

 


 

 2.     Британдық мұражай (British Museum) – Лондон қаласындағы орналасқан. 6га жер көлемін алып жатыр. Жылына 5,2 млн туристер мен жерілікті тұрғындар кіреді. 66 мың экспонат бар. Розетт тасы (Осы арқылы  египеттегі иреглифтер оқылды)

 

 

3.     Ватикан мұражайы – Италиядағы ең ірі орталықтың бірі. Жылына 4.5 млн адам келеді.   

 

 


 

 4.     Метрополитен – АҚШ, Нью-Йорктегі мұражай. 2 млн-нан аса экспонат бар.

 

  

 

 

 

 

 5.     Прадо ұлттық мұражайы – Мадридте орналасқан. 8000 мыңнан аса эскпонат бар. Мұражай әйгілі картиналармен белгілі. Мұнда Гойидің «Маха», Бохсаның «Сад наслаждений» туындылары орналасқан.

  

 

 

 

 

 

 6.    Каир мұражайы – Египетте орналасқан. Ежелгі Египеттегі 120мың данадан аса алып тасмүсіндердің топтамасын жинақтаған танымал мұражайлардың бірі. 

 

 

    Ех... Біздің Қазақстандық мұражайлар да осындай деңгейде болса ғой!!! 

 

 https://topmary.com/top/art/museums.html

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Бөлісу: