анкета

1. Өзің жайлы қысқаша мәлімет- Мен Алматы облысы Жамбыл ауданында 1990 жылы 11мамырда дүниеге келгенмін. Есімім – Самал.

 

2. Хоббиің не? –Ән тыңдау,кітап оқуб фильм қарау. Баскетбол ойнаймын.

 

3. Қай елге саяхат жасағың келеді?- Бразилия, Ұлыбритания, АҚШ, Франция, Италия, Испания, Алжирға.

 

4. Егерде осы өмірге келеріңде саған таңдау жасалса кім болып келер едің- Адам болып әрине.

 

5. Өмірлік ұстанымын немесе жиі колданатын нақыл сөзің?

- Кеудеңде жаның барда,аяқ сүрткі болып тапталма.

 

6. Алғаш рет кіммен қайда сүйіскенің есінде ме?

- әрине))

 

7. кімді жақсы көресің (жігіт пен қыздарға қатысты)?

- Ринатты жақсы көремін...

 

8.  Сүйікті әншің, әртісің, саясаткерің (былайша айтқанда кумир) неге ол адам?

Кумир деп табынбаймын, бірақ ұнатамын, талантын, түр-әлпетін, даусын, қылығын. Мысалы , Қайрат Нұртастың тек даусы ғана ұнайды,яғни жүрегімен өлең айтуы. Брюс Уиллистің, Джеки Чанның, Сталлоненің кинода сомдаулары, қалжың мен ер мінездігін араластыра алуы. Джолидің түр әлпеті.

 

9. Сүйікті спорт түрі?

- Баскетбол,  кәсіпқой бокс және тайбокс.

 

10. Сүйікті кино? неге дәл осы кино? Комедия және детектив жанрларындағы кинолар.

 

11. Үйде кім басшы? (болу керек деп ойлайсың)

 - Әрине ер адам әрдайым отағасы болу керек.

 

12. Үйде ақшаны кім ұстауы тиіс?

- Әйел адам, ері табады, әйелі құрайды.

 

13. Егер сіздің сүйіктіңіз басқа мемлекетке кететін болып ұйғарса, сізді өзімен шақырса барар ма едіңіз?

- қиын сұрақ.... Барар едім.

 

14. Адамзаттың бұл дүниеге келуінің мәні неде деп ойлайсыз?

- белгілі бір парыз ,борышпен келеді. Сынақтан өту үшін келеді.



Бөлісу: