Сыртқы келбеттің қоғамдағы рөлі

Адамның сыртқы келбеті қоғамда маңызды рөл атқаратынын бәріміз білеміз. Көптеген адамдар ішкі жан-дүние әлдеқайда маңызды деп санағанымен, алғашқы әсер сыртқы келбетке қарай қалыптасады. Бұл мақалада біз адамның түр-сипатының әлеуметтік қарым-қатынастан бастап кәсіби мансапқа дейінгі әсерінің әртүрлі аспектілерін қарастырамыз.

1.Сыртқы келбет және алғашқы әсер

   Алғашқы әсер санаулы секундтарда қалыптасады және бұл процесте сыртқы көрініс басты рөл атқарады. Зерттеулерге қарай, біз тартымды адамдарға мейірімділік, ақылдылық және адалдық сияқты жақсы қасиеттерді жатқызамыз. Бұл құбылыс « галоэффект» деп аталады. Осылайша, бірінші рет кездескен кезде, сыртқы түр басқалардың адамды қалай қабылдайтынына айтарлықтай әсер етуі мүмкін.

2.Сыртқы келбет және өзін-өзі бағалау

   Адамның өзін-өзі бағалауына сыртқы түрі әсер етеді. Өздерін әдемі деп санайтын адамдар өзін-өзі жоғары бағалайды. Бұндай адамдардың әлеуметтік қабылдау және табысқа сұранысы биік бола отырып, өзгелерден де өздерін жоғары бағалауды талап етеді. Керісінше, сыртқы келбетіне қанағаттанбау өзін-өзі бағалаудың төмендеуіне, тіпті депрессияға алып келуі мүмкін.

3.Сыртқы келбет және мансап

    Кәсіби салада да сыртқы келбеттің орны жоғары. Зерттеулер көрсеткендей, тартымды адамдар жұмысқа орналасады, мансапта көтеріледі және жоғары жалақы алады. Сыртқы келбет құзыреттілік пен сенімділіктің айқын бейнесі болып табылады. Мысалы, ұқыпты және тиянақты түр ұйымшылдық пен кәсібилік туралы әсер қалдырады.

4.Сыртқы келбет және әлеуметтік қарым-қатынас

    Әлеуметтік қарым-қатынастар да адамның түр-сипатына байланысты болады. Көбінесе жағымды адамдар достар мен серіктестерін оңайырақ табады. Алайда сыртқы келбетке тым көп көңіл бөлу жеңіл-желпі қарым-қатынасқа және адамның ішкі қасиеттерін бағаламауға алып келеді.

5.БАҚ пен қоғамның әсері

    Жарнамалық кампаниялар, фильмдер және әлеуметтік желілер адамдарға айтарлықтай ықпал ететін мінсіз келбеттің бейнелерін үнемі таратады. Көптеген адамдар осы стандарттарға сәйкес болуға ұмтылады. Бұл олардың сыртқы түріне қанағаттанбауына, тіпті анорексия немесе булимия сияқты әртүрлі бұзылуларға алып келуі мүмкін.

    Сыртқы көрініс қоғамда маңызды рөл атқарады, алғашқы әсерге, өзін-өзі бағалауға, мансаптық және әлеуметтік қарым-қатынасқа әсер етеді. Ішкі қасиеттер маңызды болғанымен, сыртқы келбеттің біздің өміріміздегі маңыздылығын жоққа шығаруға болмайды. Тепе-теңдікке ұмтылу және нағыз сұлулық адамның сыртқы келбетінде ғана емес, сонымен қатар адамның рухани-адамгершілік қасиеттерінде екенін ұмытпаған жөн.

Дайындаған: Наскен Аяулым



Бөлісу: