Жазғы күн тоқырауы: Бүгін ең ұзақ күн

21 маусым – бұл күнтізбедегі ерекше күн, себебі дәл осы күні жылдың ең ұзақ күні мен ең қысқа түні орын алады. Бұл құбылыс күн тоқырауы деп аталады және солтүстік жарты шарда жаздың ортасын білдіреді. 

♦ Жазғы күн тоқырауы

Жазғы күн тоқырауы – бұл күн мен түннің ұзақтығының өзгешеліктерін айқындайтын астрономиялық құбылыс. Осы күні Күн өз шарықтау шегіне жетіп, аспандағы ең биік нүктеде тұрады. Сол себепті, 21 маусымда күн ең ұзақ болып, түн ең қысқа болады.

♦ Күн ұзындығы мен энергиясы

Күн ұзақтығы жердің өз осінен айналуымен және оның Күнді айналу траекториясымен байланысты. 21 маусымда солтүстік жарты шардағы барлық аймақтарда күн жарығының ұзақтығы ең жоғары нүктеге жетеді. Бұл әсіресе солтүстік полюске жақын аймақтарда айқын байқалады, өйткені ол жақта поляр күндері басталады. Поляр күндері кезінде күн бірнеше апта немесе ай бойы батпайды.

♦ 23 маусымнан бастап күн қысқара бастайды

Жазғы күн тоқырауынан кейін, 23 маусымнан бастап күннің ұзақтығы біртіндеп қысқара бастайды. Бұл процесс желтоқсанның 21-22-іне дейін, яғни қысқы күн тоқырауына дейін жалғасады. Осы кезеңде күн сайын күннің шығуы кешігіп, батуы ертерек болады.

♦ Күн тоқырауының мәдени маңызы

Көптеген мәдениеттер мен халықтар үшін жазғы күн тоқырауы үлкен маңызға ие. Бұл күнді мерекелейтін және құрметтейтін салт-дәстүрлер бар. Мысалы, кейбір елдерде осы күні түрлі фестивальдер, от жағу рәсімдері және табиғатты құрметтеуге арналған шаралар өткізіледі.

21 маусым – жылдың ең ұзақ күні және ең қысқа түні. Бұл күн табиғаттың ерекше құбылысын білдіреді және көптеген мәдениеттер үшін маңызды болып табылады. Астрономиялық құбылыстарға қызығушылық танытатындар үшін бұл күн ерекше назар аударуға тұрарлық. Сонымен қатар, жазғы күн тоқырауы жаздың ортасын білдіріп, күннің ұзақтығының біртіндеп қысқара бастайтынын еске салады.



Бөлісу: