Біздің білетініміз шектеулі, ал білмегеніміз шексіз!

Біздің білетініміз шектеулі, ал білмегеніміз шексіз!
жеке
блог

Еуропа мемлекеттеріне қарасақ, қаншалықты автоматтандырылғанын көреміз. Көп ұсақ-түйек жұмыстарды атқарып жатқан-жасанды интеллект. Қазіргі таңда бұл тек дамыған мемлекеттерде болып жатқан дүние. Дегенмен, бұндай деңгейге келесі 10 жылдары да елімізде толықтай автоматтандыралады деген болжам бар.

     Әрине, ол үшін айти мамандары мықты болу керек. Көп нәрсе осы біліммен тығыз байланыста. Осы салада өзін белсене көрсеткен отандастарымыз да бар. Соның бірі Әмір Нұрсұлтан. Қазіргі таңда HBO Америкалық компанияда жұмыс істейді. Өзі туралы айта кетсек, Әмір Нұрсұлтан Алматының тумасы. Осы жерде оқып, керемет дәрежеге дейін жеткеніне қуанамыз. Расыменде, отандасыңның шетелді бағындырғанын көргенде, шабыттанасың.

   Нұрсұлтан Әміре әлемнің алты IT алпауытынан жұмысқа ұсыныс алды: Google, Facebook, Amazon, Microsoft, Snapchat және TikTok.

2018 жылы ол Сиэтлдегі (Вашингтон штаты) Вашингтон университетіне оқуға кетті, онда 2019 жылдың соңына қарай информатика магистрі дәрежесін алды. Оқуды бітіргеннен кейін ол HBO-да инженер-бағдарламашы болып жұмысқа орналасты.

Нұрсұлтан Әмір IT алпауыттарына түйіндемесін 2015 жылы, екінші курсында тапсыра бастағанын айтты.

  «Ол кезде мен тағылымдамадан өтуге өтініш берген едім, бірақ бас тарттым. Содан бері жыл сайын өтініш беріп тұрамын», - дейді ол.

2021 жылы бағдарламашы өзінің түйіндемесін АҚШ-тағы 10-12 IT-компаниясына жіберді.

«Сұхбаттасуға дайындалудың басынан бастап жұмысқа шақыруды алғанға дейінгі бүкіл процесс шамамен 4 айға созылды.Бұл өте қиын кезең болды, өйткені мен сұхбатқа дайындалып, өтуге тура келді, сонымен қатар қазіргі жұмысымда күніне сегіз сағат жұмыс істеуге тура келді. », - деп атап өтті жігіт.

Енді Нұрсұлтанға алты IT алпауытының арасында таңдау жасау керек. Қазір ол Facebook пен TikTok-қа көбірек бейім. Шешім екі апта ішінде қабылданады.

"Мен бір кездері мүмкін болмаған мақсатыма жеткеніме және IT алпауыттарынан алты шақыру алғаныма өте қуаныштымын және бақытты болдым. Мен бұл үшін ұзақ уақыт жұмыс істедім, тіпті қазір де бәрі ойдағыдай болғанына сене алар емеспін", - деп бөлісті ол.

   Әмірге қарап, үлкен сабақ алуға болады. ХАТУ-да практика жүзінде оқытқанның нәтижесі осы. Егер шетелде оқу, жұмыс жасау ойыңызда болса, қорықпаңыздар. Адам қолынан келген затты сіздер де сөзсіз жасай аласыздар. Ең бастысы білім,практика және Жоғарғы оқу орнын дұрыс таңдау.

Мадина Торехан

Аружан Өрісбай