Африкандық құрамалардың Катардағы ойыны

Марокко-4 ұпай, 2 гол
Марокконың Бельгияны жеңген сенсациялық жеңісінен кейін-енді бәрі Де Брюйне мен Куртуаға қарсы шықты деп айтудың қажеті жоқ, бұл дұрыс емес, Африка құрамасының жанкүйерлері Жапониядан келген ақылдылар сияқты трибуналарға қоқыс жинады. Марокко ұжымдық құрамасының портретіне тағы бір әсер, өйткені кез-келген турнирде жанкүйерлер команданың "құрамында". БАӘ – де планетаның ең биік ғимараты-828 метрлік "Бурдж Халифа" зәулім ғимараты Марокко қапталымен безендірілген кезде, Еуропада туылған тағы бір жаттықтырушы Валид Реграги қиын топта маңызды жеңісті атап өтті. Марокко құрамасы, Гана сияқты, ештеңеге кепілдік бермеді.

Аддо командасы соңғы турда Уругвайға қарсы ойнайды, ал Атлас арыстандарының бұрынғы ойыншысы қазірдің өзінде ұшып кеткен Канадамен күреседі. Егер хорваттар көмектессе, Марокконың Бельгиядан тыс қалуға мүмкіндігі бар. Модричтің командасына қарсы нөлдік тең ойын, Егер Де Брюйне өзінің командасы ұзақ уақыт бойы әлемдік рейтингте көшбасшы болғанын және жақсы ойнай алатынын есіне алса, әсер етеді. Бірақ Мароккоға қарсы емес, өйткені африкалықтар допты берді, бірақ шабуыл жасауды ұмытпады. Лап Куртуа оларға көмектесті, бірақ бұл Хакими анасымен Жеңіс мерекесіне лайық емес дегенді білдірмейді. Марокко командасы Гана сияқты ашылмады, бірақ бір уақытта әлі ұтылған жоқ. Канадаға қарсы Жеңіс Модрич пен Де Брюйненің сынақтарының нәтижесіне қарамастан плей-офф кезеңіне кепілдік береді.

Камерун - 1 пункт, 3 гол
Камерун мен Сербия матчындағы қателіктер комедиясы алғашқылардың пайдасына аяқталды, өйткені 1:3 тең нәтижеге айналды. Славяндар есептелді, дегенмен олар бірінші таймға қосылған уақытта екі гол соқты. Митровичтің үшіншісін соқты, өйткені әйтпесе Абубакардың орнынаическийікпен шығуы Милинкович-Савич қақпасына екі гол соғар еді. Камерундықтар сербтерге қарсы күрес жүргізе алатынына күмәнданбады, бірақ еуропалықтар сыныптағы артықшылықты өздері теңестірді.

Камерун командасы қазір бұрынғыдай емес, бірақ сонымен бірге еуропалық клубтарда тәжірибесі бар көптеген шеберлерді жинады. Камерун мен компанияның Африканың әжесінің барлық талантты немерелерімен қалай көрінетінін елестету қиын, дегенмен Бавариядан келген Чупо Мотинг бар шабуылда әсерлі құрамға ие болу үшін Мбаппе мен Эмболо қосу жеткілікті. Енді Камерунға топтан шығу қиын болады, біз Бразилияны жеңуіміз керек, бірақ олар шебер сияқты шу шығарды. Сірә, чемпионаттың ең нәтижелі тең нәтижесін камерундықтар мен сербтер матчында ойнаған.

Сенегал - 3 ұпай, 3 гол
Бір қызығы, бұл жолы барлық Африка құрамаларын осы елдердің жаттықтырушылары жаттықтырады. Сиссе кішігірім қателіктер жіберді, бірақ Манемен Нидерландыға қарсы матчты басқаша аяқтауы мүмкін. Ван Гала командасы керемет ойнаған жоқ, тек Гакпо әлі күнге дейін әлем чемпионатында қақпаға қанша гол соққан болса, африкалықтарды қақпашы Мехдидің қолдауымен күтуге көмектесті. Сенегалдың іске асырылуы нашар, бірақ бірінші қарсыласына қарағанда көп соққы болды. Кейінірек әлсіз Катар африкалықтарға 1:3 есебімен жеңілді, енді Эквадор Мен Сенегал арасындағы топтан шығу құқығы үшін финал болады.

Бортында екінші қуатты Кулибали, орнында голдары бар форвардтар бар. Әрине, сенегалдықтар турнирде тек қана емес, Оңтүстік Американың сүйкімді командасы сияқты ашылмады Эннер Валенсия плей-оффқа орын алды. Егер Эквадор өз күшімен ойнаса, одан әрі өту қиын болады. Бірақ Сенегал-Африка чемпиондары, Салахты екі рет жеңгеннен кейін, кан финалында және Катарға барар жолда іріктеу кезінде оларды бағаламау күнә. Мүмкін төрт жылдан кейін Мохамед тағы да әлем кубогында ойнайтын шығар, өйткені ФИФА 2026 жылы Африка командаларына турнирге тоғыз жолдама береді. Катарға жеткен бесеуі Испанияның немесе Францияның сапа стандарттарынан алыс, бірақ сонымен бірге олар мүлдем көңілін қалдырмады.

Ертең Сенегал плей-оффқа шығуға тырысады, содан кейін біз басқалардың әрекеттерін көреміз. Тунистің мүмкіндіктері теориялық, олар Камерун – Бразилия сияқты Францияны жеңуі екіталай. Бірақ Марокко бетпе-бет жеңіске жеткеннен кейін Бельгияны жеңе алады, ал лайықты қақпашы Лоуренспен шыдамды Гана Уругвайға күреседі.

Африкадан келген барлық қатысушыларға, тіпті Туниске де турнирдің өтпелі командалары болған жоқ деп айтуға болады. Бүгін бір Конфедерация құрамалары екі керемет ойын-сауық матчын өткізді. 2022 жылғы әлем чемпионатында жалғыз" жолаушы " — Азия конфедерациясының катары, ал қалғандары әртүрлі, бірақ өте қызықты.



Бөлісу: