Алматы қаласы тұрғындарының назарына!

Алматы қаласы тұрғындарының назарына!
жеке
блог

2012 жыл Алматы қаласының мәдениет жылы болуына байланысты, Алматы қаласы тарихының мұражайы келушілерге жеңілдіктер ұсынылып отыр.

 

Жалпы ақпарат:

Алматы қаласы тарихының музейі 2002 ж. қыркүйек айында ашылып, қысқа ғана уақыт ішінде Алматы қаласының негізгі тарихи-мәдени мәселелерімен айналысатын іргелі орталыққа айналып үлгерді. Бүгінгі таңда музейдің коллекциясында қала мен Жетісу өңірінің тарихынан сыр шертетін 30-мыңнан астам жәдігер сақталуда. Музей экспозициясы қола кезеңінен бастап қазіргі заманға дейінгі кезеңдерді қамтиды.

Қала территориясындағы қазба жұмыстарының нәтижесінде б.з.д.VII-II ғ.ғ. жататын алтын бұйымдар, 13-14 ғасырларда Алматыда соғылған күміс тиындар, инженер-құрлысшы А.Зенковтің жеке фотоқұжаттары, қолжазбалар, сирек кездесетін мерзімді басылымдар, Түркістан-Сібір теміржолы құрлысының материалдары және т.б. аса сирек кездесетін экспонаттар бар.

 

Қадірлі оқырман!

  • Егер әсем қала Алматы жайында тереңірек мағлұмат білгіңіз келсе,
  • Егер сізді тіршілік кешіп жатқан қаланың тарихы қызықтыратын болса,
  • Егер таудай тарихы бар Алматы қаласында өткен іс-шаралармен таныс болғыңыз келсе, онда Алматы қаласы тарихының мұражайына келіңіздер!

Қыркүйектің 1 жұлдызынан ағымдағы жылдың соңына дейін жеңілдіктер жүріп жатыр. Қапы қалмаңыздар!

  Студенттер мен мектеп оқушыларына кіру билеті тегін!!!

14-23 қыркүйек аралығында ересектерге 90% жеңілдік қарастырылып отыр.

Келіңіздер күтеміз!

Мекен-жайы: Достық даңғылы, 44 үй (Жамбыл көшесімен қиылысы)

Байланыс телефондары:

291-27-59

+77078894437

Сайт:http://www.museumalmaty.kz/

e-mail: museumalmaty@mail.ru