"Реалдың" нағыз суперкүші – қарсыласты хаосқа апару.

"Реалдың" "Манчестер Ситиге" қарсы жартылай финалы – бұл көптеген эмоциялар. Мен оларды ұсынған "Мадрид" туралы күшті нәрсе айтқым келеді. Бірақ мен екіұштылықты айтамын-бұл бір уақытта мақтау мен сын болады. Алдын ала: "Реал Мадридтің" жанкүйерлерін құттықтаймын!Міне. Менің ойымша, бүкіл маусымда тек бір рет "Реал Мадридтің" топ-матчтағы бастапқы жоспары қарсыласқа қарағанда жақсы болды – бірінші ширек финалда "Челсиге"қарсы. Осы кездесуден кейін Карло Анчелотти гибридтік схемамен және Фед Вальверде үшін жеке тапсырмамен мақтана алды:

"Біздің схемамыз әдеттегіден онша ерекшеленбеді. Айырмашылығы-Вальверде қарсыластың сол жағына назар аударды. Бұл Карвахалға орталық позицияда ойнауға мүмкіндік берді-Пулишичті немесе Маунтты ұстап тұру. Валверде өте жақсы жұмыс жасады. Кейде біз бес адаммен қорғанатын сияқтымыз".

Осы маусымда Мадрид үшін мұндай олжалар сирек кездеседі – драмалық сюжеті жоқ жеңістер сияқты. Және олар бәрібір LCH финалында-іс бойынша қандай да бір жоспарда. ИЯ, сәттілік жоқ, бірақ әрдайым әрдайым қарсыласты "өз" сегментінде өлтірмес бұрын, олар ойында үзіліс ұйымдастырды.

"ПСЖ" - ге қарсы 1/8 финалда Анчелотти командаға басу үшін қуат берді. "Ауыстырулар маңызды рөл атқарды. Олардан кейін біз матчтың барысын өзгерте алдық. Камавинг пен Родригоның балғындығы бізге көмектесті. Бұл тактика туралы емес, олар командаға берген энергия туралы. Қарсылас, керісінше, сол кезде шаршады", - деп түйіндеді Карло. "Мадрид" соңғы жарты сағатта үш гол соқты және ауыстырудан кейін басым болды – 11:1 (айып добынан 7:0)."Челсиге" қарсы ширек финалда голдар данышпандардың шеберлігінен туды (мүмкін, айқын сынықсыз ең аз түсіндірілген өту), бірақ тіпті маңызды аспект бар – генийдің өршуіне қарсы репрессияның эпизодтары дейін болды. "Реал Мадрид "тәуекелге бел буды, ал" реалды " ойынға қайтарған допты керемет Джокер Родриго соқты.

Бүгін Анчелотти матчты құтқарып, алаңның бүкіл ортасын қалпына келтірді: Касемиро, Модрич, Кроос кетіп қалды, ал олардың орнына камавинг, Асенсио, Вальверде Гипероптикалық комбинациясы ойнады. Бұл Пеп Гвардиоланың сәтсіз идеясына – Фернандиньоны босатып, екі таза тірекпен ойнауға керемет әсер етті. "Сити" қысылып, жазаланды. Бұл жазаның тиімділігінде түсініксіз элемент бар (Хуанито рухы?), бірақ алғышарттар жаттықтырушыларды ауыстырумен қалыптасты. "Мадрид" Классикасы. Топта "Интермен" (мұнда талдау) және Ла Лигадағы көптеген матчтармен (ең жарқын – "Севильяға"қарсы жаңа камбэк) трендке сәйкес келетін матч болды.

"Реалдың" нағыз суперкүші – қарсыласты хаосқа апару. "Реал" - хаос патшалары. Анчелотти мұны түсінеді және үлгіні шайқайтын, бірақ екі бағытта да шайқайтын ауыстырулар жасайды. Менің ойымша, олар басқа командамен әлдеқайда нашар жұмыс істейтін еді – әдетте сіз жай ғана шайқап қана қоймай, командаға қалыптасқан сурет үшін пайдалы идея беруіңіз керек. Анчи суретті бұзады және командаға хаосты басқаруға сенеді.

Ия мен бөлек хаос ханзадасы Эдуардо Камавингті тағайындаймын. Ол белгілі бір тапсырмамен басталатын матчтарда және хаостағы талантты көрсететін матчтарда үлкен қарама-қайшылыққа ие. Соңғыларында, оның ішінде бүгінгі шығу, ол әдемі.



Бөлісу: