SPF-ҚОРҒАУ: ол жайлы не білеміз?

SPF (немесе Sun Protection Factor) – UV-сәулеленуден қорғау факторы, және оның көрсеткіші жоғары болған сайын, қорғаныс соғұрлым тиімді болады. Адамның терісіне теріс әсер ететін ультракүлгін сәулелердің екі түрі бар – UVА және UVB сәулелері.

 

·        UVA-сәулелер жер бетіне жететін барлық ультракүлгін сәулелердің 95% құрайды және тері үшін ең қауіпті болып табылады. Олар коллаген мен эластинді жою процесін бастайды, дермистің жасушаларын зақымдайды, уақыт өте келе қатерлі өзгерістерді тудырады және фотоқартаюды дамытады.

 

·        UVB сәулелері жер бетіне жететін барлық ультрафиолеттің тек 5% құрайды.  UVA-сәулелену эпидермис арқылы өтеді, соның арқасында тері тек күнге күйіп қана қоймайды, сонымен қатар аллергиялық реакцияны немесе рак клеткаларының дамуын тудыруы мүмкін күн күйігін алады.

 

SPF ҚОРҒАУДЫҢ ҚАНДАЙ ДӘРЕЖЕЛЕРІ БАР?

 

SPF 10 UVB сәулелерінің 90% - дан азын блоктайды;

SPF 15 – 93%;

SPF 30 – 97%;

SPF 50 (+) – 98%;

SPF 100 – 99% дейін қорғайды.

 

SPF-ҚОРҒАУДЫ  ҚОЛДАНУ ТӘСІЛІ:

1.     Күннен қорғайтын кремді далаға шыққанға дейін 20-30 минут бұрын жағыңыз, сонда өнім сіңіп, теріде қорғаныс қабатын қалыптастырады.

2.     Күннен қорғайтын құралдардың жеткілікті мөлшерін терінің барлық ашық жерлеріне біркелкі жағыңыз, декольте, құлақ, ерін, қол және бас терісінің ашық жолағы туралы ұмытпаңыз.

3.     Әр 2 сағат сайын қорғауды жаңартыңыз. Егер сіз жағажайда

демалсаңыз, әр жүзуден кейін кремді қайта жағыңыз.



Бөлісу: