Қазақ эстрадасына жаңа леп әкелген жас әнші-Жансая Жәдігерді қарсы алыңыздар!

Құрметті Мәссағандықтар! Бұл әншіні жарнамалау емес, таныстыру. Сондықтан қазақ эстрадасына мәні мен сәні жоқ әні бар әншісымақтардан ерек көзқарасы бар жас әнші-Жансая Жәдігердіңтуындыларымен таныстырғым келеді.

Жансая Жәдігер-Алматы қаласында өнер жолын бастаған жас әнші. Әнші  қазақтың эстрадасында өз орнын қалап кеткен Нәби Аймұратовқа арнап жазылған "Үмітім менің" әнімен тыңдарманның көңілін жібіткен, жүрегін тербеткен Диарт тобының құрамында болып танылды. Сол әнге бейнеклип түсіріп, халыққа ұсынды. Кейін жеке әнші ретінде қалыптасуды жөн көрген жас әнші "Қош махаббат" атты қазақтың домбырасы сыр шерткен,әсем дауысымен жүрегіңе қуаныш кернеткен әнімен сахнаға шықты.«Серілер» тобының қазақтың қайсар ерлерінің дауысымен айтқан "Қазақтың қара баласы" әнін өжет қыз мәнерімен тамаша орындады. Ерлан Орынбасаровпен қосылып шырқаған «Жалған дүние» әнін атап өтпесек болмас. Себебі,ән өмірді қаншалықты адамды өзіне байлап тұрғанын жүрекке жеткізеді. Жақында ғана шыққан жаңа әні «Мөлдір сезім» әніне бейне клип түсірді, жақын арада көрермен назарына ұсынылады. 

Жас әншінің шығармашылығы мұнымен тоқтап қалмақ емес. Әлі де бізді тамаша әндерімен қуанта береді деп сенемін. Әнін тыңдап,өз бағаларыңызды беріңіздер.

Әндерін жүктеу ссылкалары: Жансая Жәдігер-Мөлдір сезім

 www.getzilla.net/files/2701907/zhansaya_zhadyger_moldir_sezim.mp3.html
Жансая Жәдігер&Ерлан Орынбасаров-Жалған дүние
www.getzilla.net/files/2701911/zhansaya_zhadyger_erlan_orynbasarov_zhalgan_dunie.mp3.html
Жансая Жәдігер-Қош махаббат
www.getzilla.net/files/1855115/zhansaya_zhadyger_kosh_mahabbat.mp3.html
Жансая Жәдігер-Қазақтың қара баласы
files.gameworld.kz/gkfd6x6bn7.html
Жансая Жәдігер(ДиАрт тобында болғанда)-Үмітім менің
music.nur.kz/404341-diart-tobi-noname-umitim-menin



Бөлісу: