Күзбен бірге мұңаймайық

Бәрімізді күз келді деп бір көңілсіздеу ойлар басып жүрген сияқты. Неге күздің өз ерекшелігі бар ғой.  Мысалы, не дейсіз? 

жұмыста барлық жұмыстастарыңыздың басы жиналады, жан-жаққа барып келген әріптестеріңізді таусылмайтын демалыс туралы әңгімелері, зато жаңа тема сөйлесуге араласуға  достарың да бәрі қалада, бұрынғыдай анау ана жақта мынау мына жақта деп көңілсізденбейсің, звондап кездесте қыдыра бер  қыдыруға керемет уақыт, әсіресе саябаққа барған. Сап-сары жапырақтар әдемі емес пе? Романтика, махаббат дегендей  Ыстықтамайсың, мұздамайсың :)) бір қалыпты температура терлеп мазаң да кетпейді Автобуста адам көөөп, студенттер, оқушылар қызық қой қысылысып барған  Көше пробка, жұмысқа кешігіп барасың тема)) зато бастығың сені "замечать" ете бастайды  Студенттерге ваще күшті: қыздардың новый киімдері, прическалары, новый жігіттері, жігіттердің жаңа көз қарастары :). Обшым, қызыққа толы сәттердің басталуы  Жаңа танысулар, жаңа кездесулер, жаңа пландар... Айтпақшы, көөөп тойға барамыз. Қазақтар, көбіне жасаймыз ғой тойды  Бастысы, күз көбіне махаббат мезгілі. Күліңіздер, ғашық болыңыздар, жоспарлар құрыңыздар! Тура суреттегідей қол шатырдың астында жаныңызбен бірге жүріңіздер :) 

Ал сізде күзге қандай ерекшелік бар айтыңызшы? 

Сурет мыннан алынды. 



Бөлісу: