Бәрі сол кітаптан басталған еді......

Бәрі сол кітаптан басталған еді......
жеке
блог

Өзім де білмеймін күтпеген жерден бір мезетте осындай керемет жанынды жаулап алар сезімнің бойымды билеп алғаны....Расында бәрі сол кітаптан басталған еді бәлкім бұл құдайдың қалауы болар қалай болғаның білмеймін менің кітабым сол жанның қолында кетті.Әрі іздеп бері іздеп таба алмаған мен кім алды деп сурай бергенимде адамның жаның селк еткизер жанына күн нұрын төккендей бір дауыс естілгендей болды !Бұл сол мен сүйген мен ғашық болған жанымның даусы еді!Күлімсіреп қарап әкеліп беруін өтіндім.Еренгі күні ол алып кеп беріп саған Рахмет дегенде журегимде оған деген нәзік сезім ғашықтық пайда болды .Оның мөлдіреген көзіне сыңғырлаған сөзине ғашық болғанмын ау бәлкім... Сол күннен бастап маған тыныштық болды ба десенізші?Оянсам да ұйықтасам да тіпті әуен тыңдасам да көз алдымаа сол жанның бейнесі елестей кетеді, тіпті күні-түні ойлайтынымда сол болды Неткен қиын жағдай?Бір  қызығы ол да  мендегі сезімді сезінгендей жаныма отыратын .Ол жанымда отырса кеудемді қуаныш билеп сала беретін.Қаңдай бір қуанышта ұзаққа созылды дейсін сабақтар да аяқталды оны енди кормеуге тура келеді!Күнде оны ойлап соны көріп армандап қалған қасқа жүрекке ем бар ма?Сағынам бірақ амал жоқ !Бар ойларым бір күні тағдыр өзі жолықтырар сол кезде көрісерміз деймін де үндемей отыра берем !?