Сіз білмейтін Пифагор.

Сіз білмейтін Пифагор.
жеке
блог

Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университетінің профессоры, доцент Жанатаев Данат Жанатайұлы

 

Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университетінің 1-курс магистранты Жайлыбаев Исламбек Талғатұлы

 

 

 

Сіз білмейтін Пифагор.

 

Өз заманында Пифагор өте данышпан адам болған. Тіпті әлі күнге дейін Пифагорды әлем мойындайды. Пифагордың өмірінде болған қызықтар аңыз да, шындық та болуы мүмкін. Бұл кісінің өмірінде мұндай оқиғалар шынымен болды ма, оны бүгінде ешкім анық білмейді. Пифагордың өміріндегі ұлы жетістіктері, еңбегі мен мінез-құлқының ерекшеліктерін төменнен оқи аласыз.

• Пифагор жұдырықтасудан (қазіргі бокс спортына ұқсас) Олимпиада ойындарына қатысып, Олимпиада чемпионы болған.  

• Әкесі Пифагор туылғанға дейін оның Ұлы Адам болатынын білген. Мұны көріпкел алдын ала айтқан.  

• Пифагор 18 жасында туған аралын тастап, 56 жасында ғана оралды.  

• Рычагты Пифагор ойлап тапқан.

• Пифагор Жердің дөңгелек екендігін айтқан.  

• Пифагордың әкесі тас кесуші болған.

• Пифагордың өмірі туралы деректер ол қайтыс болғаннан 200 жылдан кейін ғана белгілі болды.  

• Пифагордың есте сақтау қабілеті өте жақсы болған деседі.

• Шындығында Пифагор ұлы философтың есімі емес, лақап аты.  

• Пифагор өте сымбатты кісі болған.  

• Пифагордан кейін ешқандай трактаттар қалған жоқ.  

• Пифагор құрған мектеп оның өлер алдындағы күйзелісіне себеп болды.  

• Қазіргі заманның антикварлық жазушылары Пифагордың шығармалары мен ілімінен бейхабар.

• Пифагор атақты космолог болған.  

• Пифагор Самос аралында дүниеге келген.  

• Бүгінгі күнге дейін бұл ойшылдың нақты қайтыс болған жасы анықталған жоқ.  

• "Адам өлгеннен кейін оның жаны қайта туады" деп бірінші болып Пифагор айтқан.  

• Пифагор 12 жыл Вавилон тұтқынында болған.

• Пифагор әрқашан мистик болып саналған.

• Пифагор ойшыл жануар етін жемеген.  

• Пифагор жас кезінен саяхатқа құмар болды.  

• Пифагор Жердегі барлық болмыстың сыры сандарда деп есептеді.  

• Пифагордың Теано есімді әйелі, Мия есімді қызы және Телавг есімді ұлы болды.  

• Пифагор теореманы дәлелдеген жоқ, бірақ ол мұны басқаларға үйрете алды.

• Пифагордың өз мектебі болды, ол 3 бағытты қамтыды: саяси, діни және философиялық.  

• Пифагор мектебіне енген адамдар өз мүлкінен бас тартуға мәжбүр болды. 

• Пифагордың мұрны тым қысқа болған. 

• Пифагор акустиканы зерттеген.  

• Пифагордың құрметіне аталған астероид (кіші планета) бар.

• Пифагор 60 жасында үйленді. Ал философтың шәкірті оның әйелі болды. 

• Пифагордың көріпкелдік дарыны болған.

• Пифагор рухтар мен жындарды басқаруды білген.  

• Пифагор адамдардың психикасына түстермен тәжірибе жасады.  

• Пифагор өз шәкірттерін оттан құтқарып қайтыс болды.  

• Пифагордың әкесі жеткілікті бай болды және баласына жақсы тәрбие беруге тырысты.  

• Музыка теориясын осы дарынды данышпан жасаған.  

• Өткен өмірінде Пифагор өзін Троя үшін күресуші санаған.  

• Пифагордың алғашқы лекциясы 2000 адамға әкелді.  

• Пифагор табиғаттағы сандардың үйлесімділігін табуға тырысты.  

• Пифагордың атымен аталған кружка бар.