Исламдағы мемлекеттің түрлері

Исламдағы мемлекеттің түрлері
жеке
блог

Маңғыстау облысы бойынша «Ақниет» ҚҚ өкілдігінің теологы Азамат Нугманович Тулеповтің қатысуымен Маңғыстау облысы бойынша ҚАЖ Департаментінің ГМ-172/10 мекемесінде (тергеу изоляторында) жазасын өтеуші сотталғандар арасында «Исламдағы мемлекеттің түрлері» атты теологиялық оңалту сағаты өткізілді.

Бұл ұғым батыстық құқықтық режимге жақын. Ислам елдері сұлтанат пен эмираттар, халифаттар және имаматтар болуы мүмкін. Мұсылман мемлекеттерінің осы түрлерінің барлығы өздерінің қаражаты мен басқару әдістерімен сипатталады. Сұлтанат елдері билік Сұлтанның әулетіне тиесілі. Мұндай үкімет тарихи қалыптасты. Қазіргі саяси картада әлемнің сұлтанаттары - Оман, Арабияда орналасқан сондай-ақ Азияның оңтүстік-шығысындағы Бруней.

Өте ежелгі ислам мемлекет - Оман сұлтаны. Бұл үшінші ғасырда құрылды, ал жетінші арада араб халифатының бөлігі болды. Оман аумағы Араб түбегінің шығыс бөлігінде орналасқан. Бұл мемлекет Сауд Арабиясы, Йемен Республикасы және Араб Эмираттары бар.

1970 жылы Сұлтан Кабос бен Саид Оманның басшысы болды. Бруней сұлтанаты - бұл кішкентай ислам мемлекеті. Оңтүстік-Шығыс Азияның картасы бізге оның орналасуын көрсетеді. Борнео аралының солтүстік аймағында Брунейде орналасқан. Бұл мемлекет алтыншы ғасырда қалыптасты. Ескі замандарда ол мұсылман мәдениетінің орталығы болып саналды. Бүгінгі күні бұл мемлекет әлемдегі ең байлардың бірі және оның сұлтаны Жердегі ең бай адамдар тізімінде.

Күші ислам елдері бар, онда билік амир әулетіне немесе таңдалған көшбасшыға тиесілі. Олар эмират деп аталады. Мұндай мемлекеттердің ерекшелігі олардың шағын өлшемі болып табылады. Олар халифатты қалпына келтіруге қызмет ететін алғашқы қадамдар болып саналады. Кездесу барысында берілген ақпаратты қабылдау деңгейі орташа екені байқалды.