Денсаулықты бақылауға арналған ТОР-5 бағдарламалар

Денсаулықты бақылауға арналған ТОР-5 бағдарламалар
жеке
блог

Денсаулық-басты байлық. Денсаулығымызды күтіп,жағдайын бақылау өте маңызды.Қуанышқа орай,қазір 21 ғасырда бұл оңай.Біз күні бойы қанша қадам жасағанымызды,қанша калория кетіргенімізді, фитнес-браслет арқылы пульсты тексере аламыз.Мұның бәрі, бізге үлкен мүмкіндіктер береді. Сондай бағдарламалрдың топтамасын назарларыңызға ұсынамын:

1.Тамақтану және спорт:MyFitnessPal

Бұл қызмет тек калория есептегішінен әлдеқайда көп. MyFitnessPal "ақылды" қосымшасы Сіздің тамақтану әдеттеріңізді біртіндеп зерттейді, пайдаланушылардың жеке қажеттіліктерін ескереді (мысалы, егер сіз төмен көмірсулар диетасын көргіңіз келсе) және жеке диеталық Профильді қалыптастырады — диета және оңтайлы диета. Сіз екі рет басу арқылы жүздеген миллион өнімдер мен ыдыс-аяқтардың базасын іздеуді және кейде дүкендердегі штрих-кодтарды сканерлеуді қолдана аласыз.

Күнделікті физикалық белсенділігіңізді бақылауға болады — жаттығуларды қолмен жасаңыз немесе қосымшаны басқа фитнес қызметімен синхрондаңыз (Apple HealthKit, Samsung Health, Garmin және FitBit дәл сәйкес келеді). Содан кейін MyFitnessPal сіздің жүктемелеріңіздің қарқындылық деңгейін ескере отырып, профиль мен тамақтану ұсыныстарын реттей алады.

Тегін (ақылы функциялар бар), орыс тілінде қол жетімді, iOS, Android және жұмыс үстелі нұсқаларында қосымшалар бар.

2.Waterbalance: су трекері

Ежелгі Рим жазушысы Плиний ақсақал:" ақиқат шарапта, ал денсаулық суда", — деп санайды. Денедегі сұйықтықтың жетіспеушілігі көбінесе ұйқышылдық, апатия, алаңдаушылық тудырады. Бұл қосымша тепе-теңдікті сақтау және сусыздануды болдырмау үшін күні бойы ішу керек судың мөлшерін есептеуге көмектеседі. Бұл диетаға қандай сусындар кіретініне байланысты ағзаның қанша ылғал алғанын көрсетеді. Жеке ұсыныс алу үшін тиісті өрістерге туған күнін, биіктігін, салмағын, жынысын және тіпті күн тәртібін енгізу керек..

Орыс тілінде қол жетімді, тегін жүктей аласыз (бірақ ақылы функциялар бар).iOS, Android нұсқаларында жұмыс істейді.

3.Психологиялық денсаулық:Happify

Көңіл-күй мен эмоционалды әл-ауқатты бақылауға, динамиканы талдауға және мазасыз ойларға импульстарды анықтауға мүмкіндік береді. Бірақ ең бастысы-қосымша психологиялық проблемалар мен уайымдардан аулақ болуға емес, оларды қарапайым және жылдам жаттығулармен ойын түрінде өңдеуге көмектеседі. Happify-тің "әл-ауқатын жақсарту" әдістемесі бақыт психологиясы саласындағы ғылыми зерттеулерге негізделген.Әзірлеушілер қосымшаны қолдану психотерапия мен клиникалық жағдайларды емдеуді алмастыра алмайтындығын ескертеді. Бірақ өзіңізді жақсырақ білуге және көңіл — күйді көтерудің жаңа тәсілдерін табуға көмектесу өте жақсы.

Тегін (ақылы функциялар бар), орыс тілінде қол жетімді емес, iOS, Android және жұмыс үстелі нұсқаларында қосымшалар бар.

4.Ұйқы сапасы: Sleep Cycle Alarm Clock

Денсаулық үшін маңыздылығы бойынша ұйқы тамақтану мен қозғалыспен қатар жүреді және дененің барлық жүйелерінің жұмысына әсер етеді. Толық ұйқы ми мен жүректің жұмысын қалыпқа келтіреді, стресспен күресуге көмектеседі, ас қорытуды жақсартады және біздің өмірімізді жақсартады. Жақсы ұйықтап, оңай ояну үшін Sleep Cycle "ақылды оятқышты" орнатуға болады.

Қосымшаны іске қосыңыз, ояту үшін жарты сағаттық уақытты орнатыңыз және телефонды кереуеттің жанына дене деңгейінде қойыңыз (мысалы, төсек үстелінде немесе нәжісте). Смартфонның динамигі арқылы Sleep Cycle Сіздің арманыңыздағы мінез-құлқыңызды тыңдайды және талдайды, қысқа және терең ұйқының фазаларын ашады және денеге мұны жасау оңай болған кезде оянуға көмектеседі. Қосымшада ұйқының көрнекі статистикасы және оны оңтайландыру бойынша кеңестер бар. Қызмет веб-сайтында сіз әлемдік статистиканы көре аласыз: қай елдерде олар жақсы ұйықтайды, олар қайда оянады және қай жерде қатты айқайлайды.

Тегін (ақылы функциялар бар), орыс тілінде қол жетімді, iOS және Android нұсқаларында бар.

5.Жүгіру:Runkeeper

Жүгіру, велосипед және серуендеуге арналған тамаша бағдарлама. Runkeeper барлық мәліметтерді бекітеді: маршрут, қашықтық, орташа жылдамдық және қозғалыс қарқыны, өткен уақыт және тіпті жолда кездескен биіктік айырмашылығы. Арнайы фитнес-трекер барлық деректерді жазады, талдайды және өз ұсыныстарын береді. Жүгіру кезінде бағдарлама жаттығу процесін дереу түзету үшін ағымдағы нәтижелерді ынталандыруға және хабарлауға тырысады. Қосымшаның жағымды бонусы-жүгіру кезінде сіз музыка тыңдай аласыз.

Орыс тілінде қол жетімді, тегін жүктей аласыз (бірақ ақылы функциялар бар).iOS, Android нұсқаларында бар.

Бұл бағдарламалар арқылы күнделікті денсаулығымыздың жағдайын біле аламыз. Бірақ дәрігерде тексерілуді ұмытпаңыз! Денсаулығыңызды сақтаңыз!