Қыздың қыз, яғни ПӘК болғаны маңызды! Неге ондай емессіңдер???

Қыздың қыз, яғни ПӘК болғаны маңызды! Неге ондай емессіңдер???
жеке
блог

Сонғы кездері, осы қыздың пәктігі қатты мазалап жүр мені! Не дегенмен де аулдың баласымын, ауыл тәрбиесіндегі адаммын, бірақ қалаға келгелі мұндай сұмдықпен ішкі дүнием арпалысып жатыр! Қазақ қызы сендер не болып барасыңдар????

Қыз баланың тұрмысқа шыққанда қыз болуы маңызды! Ол қыздың абыройы! Жаңа отбасының табалдырығын аттағанда абыройсыз аттаған болса, оны кім сыйлайды! ХХІ ғасыр дегенді сылтау етіп, бір рет берілетін мына өмірдің рахатына, ләззатына бөленіп қалу керек деген оймен қаншама қыздар  абыройына қарамай қыздығынан айырылуда!!! Жігіттерді қиналай бермеңдер қыздар?. Неге десеңдер қазіргі заманда қарап тұрған жігітке қыздың өзі артылатын заман, оған мысалы, сендердің женіл жүрістерін және женіл ойларың. Шіркін, астында қымбат көлігі болса го, күшті үйі болса го, өзі сондай бай болса го деп армандайсыңдар. Как будто соның байлығы сендерге бақыт сыйлайтындай??? 
Әрине келсемін, жігіттер бір түндік кұмар үшін неше түрлі сөз айтып, кыздарды озіне қаратып, сонымен болғысы келеді, мен сені сүйем, сен үшін өлем, сені алам деп неше турли сөзбен алдап, ақыры дегеніне көндіреді. Оның баріне кім киналі? Әрине өздерің кінәлісіңдер!!!. Неге десеңдер өте ашық шашық киінесіңдер, кейбіреулерің темекіге әуессіңдер, тіпті спирттік сусындарға да әуестіктерің бар, онымен қоса шет елдің қыздарына еліктеп блондинка болып жүргендерің де бар, неше түрлі бояу жағасындар, әке- шелерің сендерді оқытамыз деп шырылдап ақша таба алмай киналып жүргенде, сендер оның бәрін білдіргілерің келмей, кімнен кембіз деп, жағдайларыңа карамай, модница болып киінгенді жақсы көресіңдер, ал кастарыңдағы қыз сендерден нашар киініп қойса мамбетка деп бетіне басасыңдар, ауылдан келіп қаланың қыздарына еліктейміз деп жүріп ақыры сондай бәлеге келіп ұшырайсыңдар, ол шындык. Соның барін көріп жүрген жігіттер арам ойга бармағанда қандай ойга барады дейсіңдер???.
Ал керісінше өзін салмақты ұстайтын, андай-мындайға әуестігі жоқ, ашық-шашық киінбейтін қыздарға жігіттер ондай ойга бармақ түгілі, сені сүйем-куйем деген создин озин айту бір шаруа. Ондай қызды корген жігіт, алсаң осындай кыз алу керек дейди. Осындай ойға келеді.
Жігіттерге әдемі, жақсы көрінеміз деп жүрген қыздар опық жеп қалып жатады. Омырауларынды көрсетіп, кіндіктеріңди ашып жүргенге әдемі болып жүрміз деп ойлайтын шығарсыңдар, басқасын қайдам, мен үшін жиіркенішті (фу) неге десеңіздер қымбат джинсиының ышкырынан арзан лыпаларың көрініп қалып жатады.
Ұзын сөздің қысқасы соның барі тәрбиеге байланысты, сондай жиіркенішті киім киіп жүрген қыздардың әке-шелері соқырма деп каласың. Жә-жә, қойшы сол әке-шешесін, өзінде титтей де АҚЫЛЫ болса ондайға бармай еді ғой! Фуф, шаршадым мына заманнан! Қазақ қыздарының мұндай қылықтарынан! Алла бәрімізге иман берсін!!!