Көктемгі қар

Суық қыстан кейін көптен күткен көктем мезгілі келеді. Көктемгі күні мүлдем үй-жайда отырғың келмейді. Сыртқа шығып, жай серуендегің келеді, таза ауамен дем алып, күн астында жүргің келеді. Құстардың әнін тыңдап, табиғаттың оянуын байқағың келеді. Көктем күні ауаны ылғал жердің, жас көктің, алғашқы гүлдердің хош иістерімен толтырады. Жер жаңа шөптің жасыл кілемімен жабыла бастаған. Күн ұзағырақ, жылы, шуақты бола бастағанын сезіне бастадық. Оңтүстіктен жел соғып, аспан арқылы ақ қанатты бұлттарды шығарады, содан кейін олардың үлкен көлеңкелері жылдам жерде жүгіреді. Барлық жерде ағаштарда немесе шатырлардың астында өз үйлерін салуға кіріскен құстардың әні мен дауысы естіледі. Әр минут сайын айналамыздағы әлем біздің көз алдымызда өзгеріп отырады, күн жылыған сәттен табиғат оянып, гүлдейді. Көктемгі күннің жылуы жердің құнарлы күштерін оятады. Содан кейін ерте көктемгі гүлдердің, бір күннің ішінде гүлдеп шыға келгеніне таң тамаша болып суретке түсіре бастаймыз. Ағаштар мен бұталардағы ісінген бүршіктер жас жапырақтарға айналуға дайын. Жақында жер қалың қар жамылғысының астында бейбіт ұйықтады деп сенбеймін! Сәуір айы келгенде көктем өз құқығына кірді, жылы күн сәулесінің астында қар еріп бітті, дей бергенімізде бүгінгі күн өз тосын сыйын ұсынды! Еріп жауып, мезгілінен сұраусыз келіп тұрмын дегендей қар тамшылары ұялып, тереземді қағып тұрғандай болды. Міне! Табиғаттың тосын сыйы осындай!



Бөлісу: