Университетім-мақтанышым

Университетім-мақтанышым
жеке
блог

«Тәрбиесіз берілген білім- адамзаттың қас жауы» деп айтып кеткен Әл-Фараби бабамыздың сөзін ұран етіп алған Әл-Фараби атындағы ҚАЗҰУ-нің механика-математика факультетінің 1 курс магистрантымын. Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университетінде білім алатын студенттер тек қана білім нәріне сусындап қана қоймай сонымен қатар тәрбие жағынан да қоғамдық, әлеуметтік  жұмыстарға да атсалысып көзге түсуде және жан-жақты даму үстінде. Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-де студенттер  білім алумен ғана шектеліп қана қоймай сонымен қатар  өздері білім алған салада көп тәжірибие жинақтауға және де шетелде білім алуға көптеген мүмкіндіктері  бар.

Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ әлемнің ең үздік 200 университетінің қатарына және де  QS аналитикалық есебінде атап өтілгендей 42 орынға ілгерілеп, жаһандық рейтингте 165-орынды иеленді.  Университеттің өзінің қалашығы бар. Қалашықта студенттерге арналған жатақхана, кітапхана, стадион, шынықтыру залы, студенттерге қызмет көрсететін орталық бар және медициналық орталық бар. Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ өзінің жеке сайты және де әр түрлі ғылыми жаңалықтары жарық көретін ҚазҰУ-нің өзінің Хабаршысы бар және де университете  жыл сайын әртүрлі ғылыми конференциялар өтеді. Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-де жас ғалымдарға көптеген мүмкіндіктер жасалған. Қазіргі таңда университетте 40 мыңнан астам студенттер білім алуда және де әр факультеттің өзіндік жеке корпустары бар. Абитуренттер сіздерді Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-не білім алуға және жан-жақты дамуға шақырамын.

                                                                                                        Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ

                                                                                             Механика – математика факультетінің

                                                                                                                1 курс магистранты

                                                                                                   Мырзабаева Аружан Әмірбекқызы

                                                                                          Уразгалиева Светлана Аманжоловнаның

                                                                                                                    жетекшілігімен