Мен саған есірткі жайлы айтып беремін

Мен саған есірткі турал айтып беремін

 

                Қоғамның ауыр дерті- нашақорлық. Есірткі туралы түсіндірудің қажеті жоқ. Себебі ол не зат екенін білмесе жасөспірімдер оның арбауына түспес еді. Неге басым бөлігі жасөспірімдер? Себебі олар еліктегіш келеді немесе депрессияға түскен жасөспірімдер.

Кез келген ата-ана есірткінің отбасыға қандай қайғы алып келетінін біледі. Ата-ана үшін баласының нашақор болып кетуі туралы ойы қорқынышты болғандықтан көпшілігі бұл тақырыпты отбасында көтере бермейді.Ең басты баланың ондай хәлге түсуі ата-анаға байланысты.  

             Біріншіден, ата-аналар  жас кезінде есірткіге тәуелді болмаса, онда бала оған бармайды. Екіншіден, есірткі туралы ақпарат аз болса, соғұрлым жақсы болады. Үшіншіден, ата-ананың балаға тәрбиені дұрыс беруі. Бала ақылды болса, өзін-өзі сақтау инстинкті оны уақытында тоқтатады.

Нашақордың күнделігінен:

          "Есірткіні алғашқы қолданған күндері менде эйфория (эмоция, аффект) болды:өлең жаза  бастадым, сурет салдым. Не істесемде бәрінен үлкен рахат алдым. Нашақорлар туралы барлық қорқынышты әңгімелер естісемде, мен туралы емес деп ысырып тастадым. Мықты екенімді сезіне бастадым. Солай дозаны көбейте бастадым. Бұл кезең қанша уақытқа созыларын білмедім, бірақ бақыттың орнын қажеттілікке ауыстырғанын өзімде байқамадым. Көптеген мәселе туындады: оқудан шығарды, барлығы менен бас тартты. Өмір сүру үшін      екпе салу керек болды. Онсыз жайбірақат өмір сүре алмадым. Тәуелді болдым."

           Досым! Өміріңді қор қылатын есірткінің қандай екенін айтып берейін.

Өміріңді жаман жаққа өзгертеді. Отбасыңнан, жақын жандардан айырыласың. Өміріңді қысқартады. Денсаулығыңнан айырыласың. Санаңды улап, қылмысқа қадам басасың.

            Мына жарық дүниеге зер салып қарашы! Қандай ғажап. Күйбелең тіршіліктің өзі бақыт. Арманыңа қол жеткіз. Жақындарыңның жанында бол. Болашағыңа нық қадам жаса.

             Міне, досым, екі өмірді салыстырып көр. Өміріңді өкінішпен өткізбе. Өз өмірің өз қолыңда! Ойлан!

#УПНДПКЗО

 

 

 

                                               Абдималикова  Актоты  Нулановна

                                           «Болашақ» университетінің жоғары

                                   колледжінің 2-курс студенті

                        Қызылорда қаласы



Бөлісу: