Кезексөөөөөөөөөз

Кезексөөөөөөөөөз
жеке
блог

1. Өзің жайлы қысқаша мәлімет:

Қалжан Тоқжан-ай Сәрсенбайқызы. 1995жылы 30-қазанда Оңтүстік Қазақстан облысы, Отырар ауданы, Шәуілдір ауылында дүние есігін ашқанмын! Қазір Шымкент қаласында Оңтүстік Қазақстан педагогикалық колледжінде оқимын! №52 орта мектепті үздік куәлікпен бітіргенмін!

2. Хоббиің не?

Кітап (оның ішінде романдарды) оқу, Қарасөзді мәнерлеп айтқанды жақсы көремін! Үйде уже ата-анамның құлағы үйреніп кетті басында қой қойлап жүруші еді хихи! Және қазір осы Массагет сайтына қызығып көп уақытымды осыған бөліп жүрмін!

3.Қай елге саяхат жасағың келеді? 

Айға барғым келеді сол жақта өмір сүруге болады дейді. Болса барайықта бір өзгеріс болсын өміріміз де шаршадық қой күйбең тірішіліктен! Ал қазіргі жоспарда Франция- Париж, Англия- Лондон, Арабия- Дубай!

4. Егер де осы өмірге келеріңде саған таңдау жасалса, кім болар едің, (құс, жануар, жәндік, планета)?

Планета болғым келеді оның ішінде Меркурий себебі күнді жақыннан көргім келеді! Құшағыма алып еркелеткім келеді хихи менде арман көөөөөөөөөөөөп!!!

5. Өмірлік ұстанымың немесе жиі қолданатын нақыл сөзің.

1. Сенбе жұртқа тұрса да қанша мақтап,

Әуре етеді ішіне қулық сақтап.

Өзіңе сен, өзіңді алып шығар,

Ақылың мен еңбегің екі жақтап!

2. Ақырын жүріп анық бас,

Еңбегің кетпес далаға.

Ұстаздық еткен жалықпас,

Үйретуден балаға.

6. Алғаш рет кіммен қайда сүйіскенің есіңде ме?

Күлгендер күлсін! Сенгендер сенсін! Сенбегендер қойсын! Бірақ осы уақытқа шейін сүйісіп көрмеппін! Әлі жаспыз үлгереміз!

 7.Кімді жақсы көресің? 

Түсіме жиі енетін ақ бозатты ханзадамды! Шын өмірде әлі кездеспеді!((((((

8. Сүйікті әншің,әртісің,саясаткерің неге ол адам?

Баян Есентаева, Айгүл Иманбаева, Айшваре Рай! Себебі бұларда барі бар. Аңыз адамның бойында қандай қасиеттер болу керек болса соладың бәрі бар. Оның бәрін тізіп жазбай-ақ қояйын түсініп отырсыздар ғой!

9. Сүйікті спорт түрі?

Мәнерлеп сырғанау, испан биі, шаңғы тебу әрине бұның барлығымен шұғылданады деп ойлап қалмаңыздар! Бұлармен айналысуға менде мүмкіндік те уақыт та жоқ. Бірақ Алла бұйыртса болашақта міндетті түрде осы спорт түрлерімен айналысамын!

10. Сүйікті кино? Неге дәл сол кино?

Кинода жанр таңдамаймын қызық болса болды! Барлық  киноны көрген кезде ойбааай ұнады дейсін бірақ кейін  барібір ұмытып кетесін! Қазір нақты кино есімде жоқ ал ең соңғы көрген кинолардан Жаужүрек- мың бала!

11. Үйде басшы кім болу керек? 

Әйел- мойын, Еркек- бас! Өздеріңіз түсініп алыңыздар!)))))

12. Үйде ақшаны кім ұстау керек?

Арине Барлық іске тиянақты Әйелдер қауымы!

13. Анкетаны ұсынатын адамға қояр сұрағым: Мен кімнен алғанымды және кімге ұсынарымды білмеймін сондықтан Массагет ауылының тұрғындарына өтінішім мені достар қатарына қосыңыздаршы!!!