2-ші әйел алуға қалай қарасыз?

2-ші әйел алуға қалай қарасыз?
жеке
блог

Өткен жексенбі күні 03.06.2012 ж. Еларнадан «Мүмкін емес» бағдарламасы болып жатты.

Танымалдар ишинен Амантай қажы бар, басқа да сарапшылар отыр есімдері есімде жоқ, сонда бір 2-ші әйел алайын деп жүрген ер азамат келді, тағы бір 2-ші әйел алуға қарсы ағамыз келді, басқа тағы екі апай, «Сұлтан қорған» мешітінің имамы отырды. Қызықтап қарап отырсам осы заманда да тоқал болып жүрген келіншектер бар екен, 2-ші әйел. Бір академик ағамызды көрсетті 2-ші әйелімен тұрып жатқан, атамызды көрсетті, 1-ші әйелдерімен араласып тұрады бәрі бір отбасы. Сонда жаңағы сарапшылар айтып жатқаны осы дұрыс па, жоқ әлде бұрыс па? Шариғатта рұқсат беріледі екен егер 4 не бірдей қарай алса :),  сарапшылар айтып жатыр тығылып барғанша алсын, одан да заңды түрде болсын деп. Отырып қалған қыздардың саны азаяды дейді тағы бірі. Бірі айтады болмайды қалай сен өз әйелін бола тұрып тағы 2-шісі болады, тоқал деген өзі көңілдес деген деп. Жалпы ұққаным осыған келе жатырмыз ба,  деп ойлап қалдым???

Сіздер қалай ойлайсыздар, ерлер 2-ші семья құруға көбінше қарсы емес шығар?

Ал қыз-келіншектер сіздер қалай ойлайсыздар, біреуге 2-ші әйел бола аласыздар ма, немесе күйеуіңізге 2-ші әйел алғанға рұқсат берер ме едіңіз?