Педофилдардың жазасы - дарға асу

Педофилдардың жазасы - дарға асу
жеке
блог

Адами қағидаларына жат педофилдік жай бүгін де сыналап санамызға да, қоғамымызға да еніп бара жатыр. Сұмдығы сол, мұндай тексіздіктің тамырына балта шабуға қауқарсыздық танытып отырмыз.

Сол педофилдерге казакстанда не бари 8 жыл ғана беріпті  алдында бір қылмыскерге деп,бұл кезенде АҚШ-та  өмір бойы бас бостандығынан айырылады екен.ал енді турмеге тускен  педофилге шет жақта темір тордың артында тіршілік жоқ көрінеді,өздері ақ быт-шытын шығарады екен.Ал біздің суйікті қазақстанымыз 2 айел алу дегендерди қызу талқылап жүріп осы маселер шеттен қалып бара жатқан секілді ма тусинбедім((((

Тіпті педофилдердің басым бөлігі ұстатпай кетіп жатса, ұсталғандарына қолданылар жаза қорланған сәбидің ар-ұятымен салыстырғанда тым жеңіл.

5 маусым күні Қарағанды облысына қарасты Жай­рем ауылында сегіз жасар қызды ұрып-соғып, зор­лап, зорлағанымен қоймай, ауыл сыртындағы ескі үйлердің біріне апарып асып кеткен 34 жасар қыл­мыскер жақында қолға түсті.

Ол жауап беру ке­зінде сегіз жасар қыз жылап, өзіне қарсылық көр­сет­кеннен кейін ұрып-соққанын, сосын зорлап бол­ған соң, қызды өз колготкиімен асып қойғанын ші­мі­рікпестен айтып берген. Бүгінде қылмыскерге қа­тысты іс қозғалып, тергеу жүргізілуде. Алайда атал­мыш ауыл тұрғындары педофилді жазалауды ха­лықтың өз қолына беруін өтінуде... 

Рухани қала саналатын Түркістан қаласында да жыл басынан бері балаларды зорлаудың үш оқиғасы кездескен. Оның екеуінде қылмыскер табылмай, іс "жабулы қазан жабулы" күйінде қал­ған. Тек соңғы тіркелген төрт жасар қызды зорлаған 37 жастағы қыл­мыс­кер ғана ұсталған.

Алайда түні бойы зорланған, үсті-басының сау тамтығы қал­маған, бүгінде ер адам көрсе, шырылдап жылай беретін, пси­хо­ло­гия­лық тұрғыдан ауыр соққы алған, құр сүлдесі зират маңындағы қоқыста ит жалап тұрған жерінен табыл­ған төрт жасар сәбидің құқы, қылмыскерді қанша жыл­ға бас бос­тан­ды­ғынан айырса да, орнына кел­месі анық.