Эстафета таяқшасы менде!

Эстафета таяқшасы менде!
жеке
блог

Өзің жайлы қысқаша мәлімет   

Кабжасаров Самат Батырханович 22 наурыз 1985ж дүниеге ің гә ің гә деп келдім.

Хоббиің не?  

Киім тігу,қыздарға бару десең я?))))  Интернет қой сол,одан қалса  мысықты жынды қылу!

Қай елге саяхат жасағың келеді? 

Таиланд,араб елдерге.

Егерде осы өмірге келеріңде саған таңдау жасалса кім болып келер едің (құс,жануар,жәндік,планета)?  

Невидимка! Еш кімге корінбеу ушін!

Өмірлік ұстанымын немесе жиі колданатын нақыл сөзің?

Болашақта жақсы әке болғым келеді,ол үшін маған әкемнің жақсы ұлы  болу керек. Мықты танымал  лидер болғым келеді,ол үшін  хотя б  личность болуым керек. Адам болып,аман жүріп,адал болуға тырысам!

 Алғаш рет кіммен қайда сүйіскенің есінде ме? 

Садикте шығар! Тошно не помню!

Кімді жақсы көресін (жігіт пен қыздарға қатысты)?

Ой бір кішкентай баланың сұрағы сияқты! Ыңғайсыз так! Болашақ айелім ретінде,балаларымның анасы ретінде  Саулені көрем!

Сүйікті әншін, әртісін, саясаткерін (былайша айтқанда кумир) неге ол адам?   

Сара Фабианның дауысы зор,жақсы тындайм. Майкл Джексонды тындайтынмын! Ордамен іш пыспайды! А-студио молодцы! Джастин Тимберлэйк күшті билейді! Саясатты вошм жек көрем,нервіма тиеді!

Сүйікті спорт түрі? Сүйікті кино? неге дәл осы кино?

Футбол гой сол! Ұйықтамасам да көрем! Кино!? Бұрынғы ескі кино бар «легенда осени». Мағыналы конкретный Үндінің шедевр кинолары анау «из Трущоб» и «меня зовут КХАН»

Үйде кім басшы? (болу керек деп ойлайсың) 

Арине Еркек! Бірақ,жақсы қатын ердің басын төрге суйрейді, жақсы қатын ердің басын көрге сүйрейді!жер қылатын да ер қылатын да сол!

Үйде ақшаны кім ұстауы тиіс?   

Екеуі де! Уй шаруасындағы қаражатты айелі ұстау керек,сыртқы шаруаға алып келу,үйге тасу дегенде еркек ақша ұстау керек!

Осы анкетанын керегі не??? ))

Мектепте қызық болған шығар! Қыздарға қызық! Жақын танысу мақсатында шығар!

Анкета таяқшасын проекттегі жанымға  Сматуллаева Айгерим ге,және Мырқымбай Арғазым ға берем!

Анкетаны ұсынатын адамға қояр сұрағым:

Сенің идеал адамың қандай болу керек? Ол адам бар ма?