Массагетке!

Массагетке!
жеке
блог

Сәлем достар және массагеттік ұжым!

Массагет сіздерге бірнеше предложенияларым бар! Сіздер әр қолданушыны білесіз! Соған байланысты рейтинг қойсаңыздар...... Жарыс ретінде.  Мысалы: ең ақылды блогер,ең әдемі блогер,прикольный блогер,секс символ блогер,көп пост жазған блогер,бунтарь блогер,ерке блогер,тентек блогер,көп жазатын блогер,өтірікші блогер,активный блогер,пассивный блогер,портолда көп отыратын блогер,ұрысқақ блогер,мачо блогер,жыыыыынды блогер т.с.с. вошм кете береді.(соның бәрі мен болсам екен деген арам ой бар). Ол рейтингті ар ай сайын жасайсыздар ма әлде апта сайын,или вашеееее жасамайсындар ма? Оған арналған бөлек терезе ашасыздар ма? Вошм солай! Сол мәселені қарастырсаңыздар,әрине,менімен ел келіссе,портал құптаса!

Потом,өз ойымызд жазғанда,то есть комментария жазғанда,артық жазып қойсақ оны өшіруге мүмкіндік керек! А че то сіздерде ол өшпейді! И что б их можно было редактировать! Және  коментарияларға ұнайды ұнамайды деген значоктар кою керек сияқты! Басқа қолданушылар дауыс бере алатындай! 

Тағы достық ұсыныс пен оны қабылдау ыңғайланса,а то тож не понятно,или ты его қабылдайсын или өшіресін? Ол саған достық жіверді ма или мен жівердім? Түсінбей калам! 

Достарды поесктан іздеу ынғайланса! Үстінде поесктан іздегенде тек посттардағы коменттер ғана шығады! Сондай поиск друзей керек сияқты! Және онлайн қолданушыларды коре алсақ тееееема боолатын еді,и олармен онлайн сойлесе алсақ ңұр үстіне нұр болып кетеді!

Достар ұсыныстарын және қосатын ойларың болса айтындар,қосындар!