Менің 1000 балам!

Менің 1000 балам!
жеке
блог

Сәлем достар! Мың бала киносы әлі дееее ЖЫР болып жүр!!!  Өткен апталарды тоесть 5 мамыр күні 2 інімнің әскерге кетуін сылтау етіп ПРОВОДЫ жасадық! Ағамыздың ФАЗЕНДАСЫНА жасау қолайлы екенін біліп продукты алып сонда бүкіл ұсақ-түйек шиголдардан бастап самый старшый жастар да барды! Мен өзім армияға не годенмін! Анау 2 інім годен екен,маған ұят! Не дейм енді? Аман барып қайтсын! Үлкенірек інім 88жылғ,ол енді барып сразу дет болатын шығар! Тілі ұзын өзінің,Сейфуллин көшесінде тұрып сөйлесе сонааааау Розабакиевадан шығып тұрады! Ал кіші інім 92жылғы! Ол інім тентектеу и мачо өзі! Сол армияға барганнан кейін есейіп,үлкен жігіт болып келер))).

Фазендага жиналдық! Жиналып бірден доп теуіп  кеттік!

Без ворот ФУТБОЛ айнадық!

Мына суретте гол салдық!)))

Қол ұстасып секірдік! Ақ серек көк серек сияқты)))

Секіру процесі))))))))!!!!

Келесі суретте алысып ойнадық! Бір біріміздін үстіне шығып!

Келесі бейнеде баріміз құладық! Пучка!!!!!

Келесі сурет ПИРАМИДА!!!!!)))))

Солай алыстық! Құтырдық! Шөлдедік! Қарын ашты! Үлкен женгеміз палау жасады!

Біз жуунуға кірістік!

Тамақ дайын! Отырайық!

Қарын тойды билеуге кірістік!

Келесі би ҚАРА ЖОРҒА!

Өзбек биі кетті!

Стриптиз! Болмаса трубаға асылу!

Теле Теле теста Жених и Невеста!

Балық Ауладық!)))

Волейбол без сетки)))))

Бала лақтырдық!))

Осылай да кеш батты! Әңгемелестік!

Шашлык дайындадық!

Шаң шығарып биледік!

Кешке уже қыз калмады(((( )))

1000 БАЛА!

АҢГІМЕҢ бар ма?????

 Тока еш кімге айтпа))))

Рахмет достар! Қызық болды ма? Іш пыспады ма? Ұзақ болып кетсе ПРОСТИТЕ! Бұдан да көөөөөп болды суреттер,қысқарттым! 

П.С. Админдерге! Мен сіздердін супер блогерларын болайынш! Мені сразу Танымалға шығарындарш!!!!))))))))