Ықылықтау туралы қысқаша фактчекинг )))

Ықылықтау туралы қысқаша фактчекинг )))
жеке
блог

Менен бір қызықты ақпарат))

-Ықылықтаудың негізгі симптомдарының бірі-суық тию,шамадан тыс тамақтану,алкогольдік ішімдіктер және т.б.

-Ықылық-ол -асқазандағы ауаны шығару кезінде болатын рефлекс.

-Қалыпты жағдайдағы ықылықтан қарағанда,патологиялық ықылық ісік,асқыну және басқа да факторларды туғызады.

Кейде сау адамдарда да еш себепсіз ықылық тиіп жатады. Ондай кездерде кейбір адамдар су ішеді, ықылық басылғанша дем алмай тұрады немесе целлофан не пакетке үрлеп,тыныстап жатады болмаса қатты шошынудан басылуы да мүмкін деген ақпараттар бар )))) ал ең пайдалысы екі қоянды бір оқпен атып алу үшін массаж жасатаңыз басылады J

-Ықылық-адам асқазаны асқа толып созылған жағдайда және жүйкеге әсер еткенде де пайда болып жатады.

-Тіпті кей жағдайларда шамадан тыс ықылық сүйекішілік гипертензияның (внутричерепной гипертензии,) сүйек ішінде қысымның жоғарылауының (повышение давления в полости черепа) белгілері болуы да мүмкін.

-Сонымен қатар ықылықтау мойын ісігі, асқорыту жолы ісігі немесе гастрит,язва,миокард инфаркт себебінен болуы да ықтимал.

-Қыздарда  ықылық психогенді табиғатынан болуы да мүмкін. Яғни табиғатынан һәм тұқымқуалаушылық жолымен.

*Ең қызығы сол,Чарлз Осборн ең ұзақ ықылықтаған адам ретінде  Гиннес рекордтар кітабына енген. Оның ықылықтағаны 68 жылға созылған. Ықылығы  1922 жылдан бастап 1990 жыл аралығында (өмірінің соңына дейін десе де болады). Осы уақыт ішінде Осборн шамамен  430 млн рет (немесе одан да көп) ықылықтаған көрінеді. Алғашқы уақыттарда оның орташа  ықылықтау жиілігі минутына 40 рет болса,кейіннен 20-25 ретке қысқарған. Бұл жағдай Чарлз Осборнның үйленіп,бала-шағалы болуына еш кедергі келтірмеген. 96 жасында ықылығы тоқтаған,бір жылдан кейін ол асқазандағы язвадан көз жұмады.

-Кейбір адамдар,егер адам ықылықтаса-онда оны біреу еске алып жатыр деген сенім болған,қазірде слай бір-біріне қалжыңдасып жататынын естиміз.