Дәретхананың қорлығы.......

Дәретхананың қорлығы.......
жеке
блог

 

       

2005-2008жылдар аралығы.

      Алматы экономикалык колледжі «АЭК».Тәртіп өте қатал.Колледждің «күзеттері» құдды сол жердің Құдайындай.Парға ерте келдің ба,дәлізде қанғырып бос жүру деген жоқ.Жассың ғой тұра-тұр далада,өлмейсің....дегеннің лебі еседі.Запретный плод сладок дегендей студенттерге ішке кіру қызық көрінетін.

       Әрине, «безвыходных положений не бывает» дегендей кітапханаға бара жатырмын дееееееееп мәре есігіне жете бере солға бұрып кеткен кездер,әлде артқы «черный ход» деген жерлерді қызық көріп өтіп тұру дегендер бола беруші ма еді?!Кім білсін?!Күзетіміз ақымақ бола-бола ақылды кейіпке енбегенде.....

     Ал,енді кешіктім дей бер...тұзаққа плотно түскенің,өзіңде бетіңе маска киіп алып таза актрисаға айналасың.Сосын күзетшінің 10-минутқа созылған флирт аралас лекциясын тыңдап ,актрисалық шеберлігің «бір кісіге» ұнап жатса,табалдырықтан аттап ішке кіру бақытына ие боласың.))Аттарын аттап алғаннан кейін «рахмет»сөзі аузыңнан шыққаннан кейін құдды бір 2-ші кешікпейтіндей «дерзкий взгляд» тастап зу-зу қас-қағым сәтте сипс боласың.2-ші,3-ші, 4-ші тағы да рет міндетті түрде қайталанады.Өйткені «жыл кешігуші» деген атағым бар.Сабаққа уақытында келген кездерім саусақпен санарлық.Бізде  автобус сағат сайын ғана жүреді.Біреуіне шықсаң сабаққа бір сағат ерте барасың,кейінгі рейске шықсаң «10мин.»

кешігесің.Жеңіл жолды таңдадым.Сол себептен болар оқу бітірген мезгілде экономист-аудитор мамандығына қоса шыңдалған актриса болдым)))Солай кешігіп жүріп басымнан не өтпеді,мұғалімдер өлең айтқызады,билетеді, қырық өтірігімді тыңдайды,т.б. Өзіміз түсте оқимыз.Топта әдемі ханшайымдар көп-ақ.Ертерек келіп дәліздің «орындықтарына отыруды бақыт санайтындар»   күзетпен қарым-қатынасы джынды болатын.Кім-кім өзім сол күзеттердің қылықтарын көтере алмайтынмын.Оған пысқырып тұрған олар жоқ.Солай сіркем су көтермей келе жатқанда.....................................................

                                                Дәретхананың қорлығы

     Сөйтіп бір күні қалай екені белгісіз сабаққа ерте келіп қойыппын.Мммм дедім.Ең қызығы адам баласы «дәретханаға бару жолында» кездесетін небір қиындықтар түкке тұрғысыз болады екен)))Оны қазір дәлелдеп те қойыпты...Ай осы жолы ерте келемін ғой күзетке тура 00:00уақытында басымды тік көтеріп кіргім келді.Қайдағыыы ұйден шыққалы дәретханаға барғым келген,қазір че-та шыдамайтын сияқтымын..Колледждің есігіне беттеп келе жатыр едім,сайқымазақтанған, маған ұнамайтын күзетті көріп кейін шегіндім.Шегінерге жол жоқ артымызда ЖенПИ.ОООО дыштттдшт)))ЖенПИдың қыздарымен ішке гумп ете қалдым.Күзеттері анааағұрлым по-проще екен.Дәретхана сұрасам,ұят шығар деген шешімге келіп примерно деген жерге барсам дәл түсіппін.Жаңа капитальный ремонттан кейінгі ЖенПИ ғой.Жылтырап тұр.Кіре салып,есігін құлыптап ууууууууу «состояние-с облегчением болғанда)))))» 10 cағат айнаға қарап,қолымды жуып есікті ашайын десем заело,сасқалақтап кілттің астыңғы бөлігін бұрап қалсам,шикі жасалынған екен,түсіп кетті бір қуысқа.Масқараа туалетте қамалып қалыпты?Басқа левый қыз оған қоса.Сөйтіп абдырап тұрғанда сырттағы дауыстарды естімеппін.Адам қаптап кеткен сияқты.Мяссаған еркектердің дауысы.Мен ЖенПИ дегенге туалеттерді ажыратып жатпасам керек.Құдай-ау бұл жерде де еркектер бар ғой.Енді не істеймін.План план Гитлерский план керек.Ар жақтағылар біреу құлыптап кеткен болар,аштыртайық деп жатты...Жан-жаққа қарасам,кішкентай ғана терезе(форточка) тұр.Сол жаққа беттедім.Астыда биііік фундамент,асфальт.Қой масқара болғанша секіріп өлейін дедім-дееееп қоя мааа)))Жоға ондай жынды емеспін ғой....не керек сол жақтан ыңғайлы ракурс таңдап фук ете қалдым.Соның бәрін істетіп тұрған ұят.Ұят өлімнен күшті деген рас сөз екен.Приземлениені джынды жасаппын.Жүрек қағысы масқара долисекундпен ұрып тұр ғой дим.ЕХУУУ мен ЖенПИден қаштым деген ой сау ете қалды.Бірақ сомен қоса бір бақылап тұрған адамдар бар сияқты ма,дәретханаға отырмағанда бұтыма жіберетінім анық еді..)))Жайлааап артқа қарағаным сол еді.Тура бір президенттің қызынің туалетке отырғанын бақылауға келгендей адамдар қаптап кетіпті..АЭК оған қарама-қарсы ЖенПИ,ЖенПидің артында Абылайхан атындагы Халықаралық Университеті(ин.яз) болатын.Сол иняздың студенттері ненің,әлде кімнің құрметіне екені белгісіз терезелерін жуып генеральный уборка жасап жатыр екен.Әрине,кішкентай терезеден секіріп өзімен-өзі мәз боп журген қыз бәріне қызық көрінген.Сөйтіп,бәріне басымды иіп,шығып кетейін десем пи пи пилаттым ғой.Қалай боқтамайсың ішіңнен болса да)))Заборларын  өлгендей қоршап тастапты.Одан мен қорқам ба.Под апплодисменты бірдеме қылып секіріп, сыртқа түстім.Жолдан өтіп, менің  ғашық колледжіммен тезірек қауышқым келді.Есік тарс жабулы.Мен сандалып жүргенде,тағы кешігіп қалыппын)))Қайдасың бет-перде?????)))))

 

P.S.:Көріп тұрғандарыңдай 2пост қой))Айтқандай қарындасым көмектесті.Өмірі бір пәлеге ұшырап жүреді....