Ұялмай, қызармай жаздым!!!!))))

Ұялмай, қызармай жаздым!!!!))))
жеке
блог

Бір себептермен болса да өтірік айтып, оның ашылып қалған қауыстары болды ма?

Хмм))) Шын айтса осы өмірде өтірік айтпайтын адам жок шығар сірә, егер айтпаймын десе де бұның өзі өтірік болады... 

Сондай бір керемет өтірік айтқаным есіме түспей тұр. Бірақ анда-санда ұзақ өтірік айта салатым кездерім болад, оның себебі кей кездері шындықты айтқым келмегендіктен, әркімнің құпиясы болады гой сол сияқты, кей кездері біреу бірдеңе сұраса түсіндіріп айтып жатуға ерінем , аузымды ауыртып түсіндіріп жатқым келмегендіктен білмейм деп өтірік айта салам)))) 

Қатты ұялып, жаңыңызды қояр жер таппай қысылған кез басыңыздан өтті ме?

Ұялу туралы ойлансам студенттік кезім есіме тусед. Сабақта 6-7 пар отырғаннан жалығатынмын, сосын күннің бір күнінде қасымда бір партада отыратын құрбым екеуміз план құрдық, сабактан сұранып кету жоспарын, мұғаліміміз қатал жайдан жай жібермейтін. Құрбым майысқан, момақан ,сырт бейнесіне қарасан өтірік айтатын қызға ұқсамайд , бірақ өтірікті профессионально айтад бір жері қисаймай қызармай))) Сонымен екеуміз 3- пардан кейн мұғалімімізге бардық, мен құрбымнын артында тұрдым себебі мен қорықтым күліп қоям ба деп,  бізге аянышты түрімізбен бару керек еді... Құрбым былай деді " Біздің мектепте бірге оқыған құрбымыз қайтыс болыпты  жаңа естідік , енді класспен жиналып қазір сонда барғалы жатырмыз сізден сұранып кетейк деп келдік" дедік. Мұғаліміз біздің мұңайған аянышты түрімізді көріп арине бара беріндер деді. Ал біз болсақ сабақтан шығып алып магазиндерді аралауға кірістік. сол оқиғаны есіме алсам уялам, бір класстасымызды өлтіріп тастағанымыз үшін))))) смех до грех!!!

Кішігірім болса да ұрлық жасап көрдіңіз бе?

Мен уй қыздарының кенжесімін, кішкентай болгансон апайларыма қызығатынмын, олар менен бұрын боянып, әр түрлі бижутерия тағатын. Ал менің қызыққаным соншалық олардың бижутериясын косметикасын алып кететинмин, бижутерияларын кұлағымады, мойнымада, қолымада тағып алып, шашыма 10 заколканы тағып алып кетіп қалатынмын , апайларым біліп қойған сон ұрсатын неге аласын деп, мен байқамай тағып кетіппін деп сылтаурататынмын, осылай ашық ұрлық жасайтынмын бала кезімде))) ) Қазір ондайым жок жаман ойлап қалмандар, балалық пен еркелік кой ол кезде,  қазір апайларым өзімнен сұрайд бижутерияны да косметиканы да)))