Тәтті жеп арықтауға бола ма? соңы

Қыз баласы үшін ең қиыны өз салмағымен алысу шығар. Спортпен жастайыңыздан айналысып өспесеңіздер, үнемі шұғылданып жүру де оңай емес. Кенеттен еріншектікке беріліп, тастап кетуіңіз мүмкін. Диета да солай. Қашанғы өзіңізді тамақтан шектей бересіз, бір күні қолды бір-ақ сілтейсіз. Бәріне төзіп, айтарлықтай салмақ тастаған күннің өзінде да біраз уақыттан соң қайтадан томпақ қалыпқа келіп алуыңыз да әбден мүмкін.

1 - ереже. Не үшін салмақ тастайсыз?

Артық салмақ – бұл денсаулығыңыздың бірінші жауы. Артық салмақ салдарынан: сәтсіз жеке өмір, өз-өзіңді жек көру, адамдармен қарым-қатынаста қиындықтар, гормонды ауытқулар туындайды, жүрек қан тамырларының бұзылады, солай-солай жалғасып кете береді.

Артық салмақ бірінші кезекте дұрыс тамақтанбау мен қозғалыстың аздығынан жиналады. Ал дұрыс тамақтанбау – семіру ғана емес, асқазан, жүрек, бүйрек, бауырыңыздың дұрыс жұмыс істемеуі.

Өзіңіздің семіздігіңізден ұяласыз ба? мүмкін жақын арада күйеуге шыққалы жүрген шығарсыз? Әлде күйеуіңіздің сізге көзқарасы арық кезіңіздегіден өзгерді ме? Немесе ұзақ өмір сүргіңіз келе ме? Арықтаудың себебін анықтаңыз.

2 - ереже. Мақсат қойыңыз.

Белгілі бір мерзімде қанша килограмм салмақ тастауыңыз керек екенін анықтаңыз. Сол анықталған уақытта мақсатыңызға жетуге тырысыңыз.

3 - ереже. Күнделікке жазыңыз.

Артық салмақпен күресуді бастаған күнгі салмағыңызды, өлшемдеріңізді күнделікке өлшеп қойыңыз. Екі-үш күн өткен сайын өзгерістер мен қиыншылықтарды, артықшылықтарды жазып жүріңіз. Егер ойыңыз бұзылып, ортан жолдан бәрін тастай салғыңыз келетін жағдай туындап жатса, күнделігіңізге қараңыз. Қанша қиындықтарды артта қалдырып, мақсатқа жетуге аз қалғанын көресіз. Тіпті ештеңе жазбастан, суретке күнделікті өзіңізді түсіріп жүріңіз.

4 - ереже. Қимыл қосыңыз.

Күнделікті ісіңізден бөлек күн сайын артық қимыл қосып отыруға тырысыңыз. Бір аялдама артық жүріңіз, бесінші қабатқа жаяу түсіп-мініңіз, кешке бір сағат таза ауада серуендеп қайтыңыз, қалау өзіңізде.  

5 - ереже. Мен қалай арықтадым?

Қанша жесең де, семіртпейтін, толтырып жібермейтін не бар екен?  Қалай ғана лезде арықтауға болады? Осы мәселелермен басыңыз қатып жүрсе, сізге диетаның «дәмді» түрін ұсынамын.

Таңғы ас: 1 порция ED(Energy Diet) , мысалы, құлпынай немесе кофе дәмдері.

Екінші таңғы ас: 0,5 порция  ED(Energy Diet), мысалы тауық дәмі.

Түскі ас: 1 порция ED(Energy Diet), мысалы, омлет немесе жемістер дәмдері + рұқсат етілген жемістер.

Екінші түскі ас: 0,5 порция  ED(Energy Diet), мысалы, шоколад немесе ваниль дәмдері.

Кешкі ас: 1 порция  ED(Energy Diet) , мысалы, қызанақ  немесе саңырауқұлақ дәмдері + рұқсат етілген жемістер.

Суды 2 литрден кем ішпеу қажет.

Мен осылай нәтижеге жеттім, себебі кәдімгі диеталардағы секілді, дым ас ішпеу, мен үшін қиын және менің денсаулығыма зиян келтіреді деп ойлаймын. Бұл  ED(Energy Diet) өнімі қауіпсіз және балаларға да ішуге болады. Мен бұл  ED(Energy Diet) тамақ жеу рационыма қосып, қазір кешкі ас орнына тамақтанып жүрмін. 

Ал, арықтағаннан кейін созылулар немесе терінін салбарып қалу жағдайы көп кездеседі, ол үшін арнайы гимнастикалар жасап, арнайы крем немесе майларды қолдану керек. Дене терісінің күтіміне арналған маскалар, скрабтар немесе кремдер мен майларды, қала дүкендерінде , сондай-ақ дәріханаларда да кездестіруге болады. Мен өзіме қол жетімді бағамен созылуға арналған крем мен майларды шаруашылық дүкендерінен алдым. Аса қымбат дене терісінің күтіміне арналған косметикаларды алу қажет емес, арзаны да бірдей нәтиже береді. 

Егер сіз шынымен де арықтағыңыз келсе, мына сайтқа кіріп, толық мәлімет ала алсыз: https://www.energydiethd.com/correction/. 

Мен сіздерге тек өз армандарыңызға жету үшін көмектескім келеді! 

Ең бастысы алға мақсат қойып, оған жету жолын әркім өзі таңдайды.

Сәттілік!



Бөлісу: