Тұңғиық Әлем...

Тұңғиық Әлем...
жеке
блог

Kazir Tun... Sagat tili 00:45-ti korsetude. Kala tynyw. Turgyndar, Tabigat Ananyn tylysym kudiretimen uiky tynywtygyna enip, Tus atty kiali alemge sapar wegude. Tebirengen Kart Kaspii gana wuyldap, Tun tynywtygyna ozinin asem Auenin kosuda. Sol asem auenmen tebirenip jagalauda men otyrmyn. Jalgyzdyk kuii jandy terbetip tolgandyrsa, Kart Kaspii konil Tebirengen tolkyny, Jylasam da, Kulsemde meni jubatuga talpynuda. Iaaaaa, bul Kaspii menende ozge talai jandardyn Koz Jasy men Kuanywyna kua bolgan kieli jagalau. Kart Kaspiidin  Tylsym duniege toly, Kudireti weksiz.... Pende ukpagan narseni, dunieni bir mezette-ak uigaryp, tylsym alem etegine erite joneledi. Kuddy bir aiyrylmas, kimas dosyndai. Menin de syrlas Dosyma ainaldy. 

Kaspii birde kol, birde wol.Sebebi , Jagalaudy ainala ornalaskan jurtyna, Mangystaudyn tabigaty tarizdi, jyly wyraimen Erkelep, Nazdanyp jatsa, endi birde, Aduyndy Adaidyn or minezindei, Tentektigin korsetip jatady... Degenmen,  jagalauyna kelgen jannyn Munyn tyndap bolisuge, Kuanywyna ortaktasyp, koldauga kawanda daiyn...

Kudireti weksiz, Tugyry buiik Tugan jer... Tosindi jagalai boilap, tebirengen  Kart Kadpiinnen  ainaldym... 

Mangaz olke - Mangystauym....

Aru kala - Aktauym

Kudireti weksiz - Kart Kapiim ......