Қазағым, Жеңіс құтты болсын!

Қазағым, Жеңіс құтты болсын!
жеке
блог
Армысың Қазақ халқы!!! Жеңіс құтты болсын!!! Қанадай жеңіс дейсіздер ме? Өздеріңіз біліп отрыған боларсыздар... Димаш Құдайбергенов Славян базары - 2015 байқауынан бас жүлдені иеленді. Құтты бола берсін. Димаш байқауға күні түні дайындалды. Қазақ халқының қандай мықты ел екенін сонымен қатар, бәсекеге қабілетті екенін дәлелдеді. Оған дәлел, бірінші күнгі ұпай сандары. Ауырып тұрғанына қарамастан, бұндай батылдылық жасау біздің Димашымыздың қолынан келді. Жарадың. Біз сенімен мақтанамыз. Нағыз талатты әнші. Қазақтың мақтан тұтар азаматы. Ауыз толтырып айтсақ та, Димашқа бәрі орынды. Тіпті қуағаныңды, сөзбен де жеткізіп айту мүмкін емес.
Димашқа деген көрермендердің ыстық ықыласы мен қол соғып қошыметтеуі соның өзі үлкен жеңіс. Бүкіл залда отырған көрерменің өзінің даусымен тәнтті етті. Көрермендер таң қалуда. Сайыстың екінші күнінде Димаш француз " Sos dun terrien" француз әнін орындады. Көпшілікке белгілі бұл ән Димашқа " Жас қанат - 2012" байқауында, сонымен қатар " Мейкин Азия " байқауында жеңіс әкелген. Жерлесіміздің жеңісі құтты болсың. Еліміздің атын шығарып жүре бер, Димашжан. Сен мықтысың. Осы орайда Димаштың ата - анасы Қанат пен Света Айтбаевтарға үлкен алғыс. Осыңдай керемет ұлды тәрбиелеген. Шексіз ризамыз. Енді Димаш, ата - анасының ғана емес Қазақ халқының мақтан тұтар ұлы. Көк туды желбіретіп жүре бер. Сенің алар асуың әлі алда.