"Мен қандаймын?" эстафетасы

"Мен қандаймын?" эстафетасы
жеке
блог

«Мен қандаймын?» эстафетасы

        Әуелі Айзереге алғысымды айтамын. Эстафетаның тізгінін маған беріпті. Бұл эстафета атымен – ақ адамды қызықтырады екен.

        Мен қандаймын? ... Әуелі, қарапайыммын дей аламын. Бірақ, кей кезде ашуға салынып кетемін. Көбінесе, ойымдағыны, ішімдегіні айтып салатыным бар. Маған келіп біреу ьимесе, өзім ешкімге бас салып жатпаймын))) Ұмытшақтығым бар. Бірде тіпті университетте аудиториға сөмкемді тастап кетіп Атакентке жеткенде есіме түскені бар)))))

мекн

        Ұнайды:::: Таза ауада серуендеу. Бізде «весновка» деген бар))). Сурет салған ұнайды. Әсіресе, портрет. Шалқар Ақан айтпақшы, сурет салу, оның ішінде портрет салу күнә емес, Құранда салған суретке табыну күнә делінген. Портреттерімнің 85 пайызы ғана ұқсап жатады)))))) Қолым қалт етсе ыңылдап ән айтамын)) Әнші деп ойлап қалмаңыздар)))) Дауыс деген менде жоқ. Сонымен қатар, пост жазу менің сүйікті ісім. Өз оқырманың болғанына не жетсін))) Менің ең қатты ұнататыным ол сұхбат алу. Мен әуелі журналистпін, сосын ғана тұлғамын!!!

        Ұнамайды:::: СӨЖ жазу ұнамайды!!!!!!! Әзірге осы ғана ...

        Жалпы, мен қысқаша осындаймын)))

Эстафета тізгінін Бексұлтан Аймағанбетов және Нұрғазы Нұрболатқа беремін)))