Азаматтары визасыз саяхаттай алатын елдер

Саяхаттауды ұнатпайтын кісі болмаса керек ау. Бірақ, дем алудың бұл түрі кейде аздаған кедергілер туындатуы мүмкін. Мысалы, кейбір елдерге саяхаттау үшін виза рәсімдеу талап етіледі. Виза рәсімдеу айтарлықтай кедергі болмасада, азда болса әурегершілік деп бағалауымызға болады. 

Солай болсада ғаламшарымыздағы кейбір мемелекет азаматтарына виза қажет емес. Олар азаматтық төлқұжжатымен ақ көптеген елдердің шекарасын визасыз кесіп өте алады.  Блогымыздан сондай елдердің рейтингімен таныса аласыз: 

10. Лихтенштейн. Бұл мемлекеттің төлқұжжаты 159 мемлекетті визасыз кесіп өту мүмкіндігін береді. 

9. Малайзия, Мальта. Бұл мемлекеттің азаматтары 163 мемлекетке визасыз баруы мүмкін.

8. Исландия. 165 мемлекетке визасыз шығу мүмкін.

7. Оңтүстік Корея. 166 мемлекетке визасыз шығуы мүмкін.

6. Австралия, Греция, Сингапур. 167 мемлекетке визасыз шығуы мүмкін.

5. Австрия, Жаңа Зеландия, Швейцария. 168 мемлекетке визасыз шығуы мүмкін.

4. Канада, Франция, Ирландия, Жапония, Норвегия, Португалия, Испания. 170 мемлекетке визасыз шығу мүмкіндігі бар.

3. Бельгия, Италия, Нидерландия. 171 мемлекетке визасыз шығу мүмкіндігі бар.

2. Дания, Германия, Люксембург, АҚШ. 172 мемлекетке визасыз шығу мүмкіндігі.

1. Финляндия, Швеция, Англия. 173 мемлекетке визасыз шыға алады.



Бөлісу: