БАҚ өкілдері үшін ең қауіпті 5 мемлекет

БАҚ өкілдері үшін ең қауіпті  5 мемлекет
жеке
блог

vestifinance.ru журналисттер үшін ең қауіпті мемелекеттер рейтингін жариялады. Фотоблогымызда сіз сол рейтингпен танысуыңыз мүмкін:

1. Украина


   Өткен жыл журналисттер үшін ең қауіпті мемелекет   Украина болды. 2014 жылы аталмыш елде 10 нан астам журналист ажал құшты. 
   Бұлардан тыс, Украина ұрлап кетілген және тұтқынға алынған журналисттер саны бойыншада әлемде жетекші елге айналды. Деректерге сүйенсек, 2014 жылы 33  журналист жоғалып кеткен.

2. Ливия


   Бұл елде, 2014 жылы 29 журналист ұрланған. Мемлекетте Каддафий өлтірілген соң ондаған  журналисттер өлтірілген және ұрлап кетілген болатын.

3-4. Сирия және Ирак 


   Бұл елдердегі қақтығыстар уақытында бірнеше тілші қаза тапты.  
   3 мамырда, адам құқықтарын қорғау ұйымы "Amnesty International " , 2013 жылы келіспеушіліктер басталғалы бері 36 журналист қасақаннан Сирияда өлтірілген, деп мәлімет таратты.. 
   Ал, өткен жылы Сирияда  27 журналист ұрлап кетілген.

5. Пәкістан


   Бұл елде 2014 жылы 5  журналист қаза тапқан. Жалпы 1992 жылдан бері Пәкістанда 50 ден астам журналист өлтірілген. 
   2011 жылы қараша айында, Журналисттерді қорғау комитеті Пәкістан журналисттер үшін ең қауіпті мемелекет деп жариялады. Пәкістанның Балужистон аймағы "Шекара білмес тілшілер" ұйымы тәрепінен әлемдегі ең қауіпті орын деп есептеледі...