Бір кесе шәйдің 22 түрлі көрінісі

Бір кесе шәйдің 22 түрлі көрінісі
жеке
блог

Біз шәйді әр күні ішеміз, бірақ, сол шәйдің өзге мемлекеттерде әр түрлі көрініске еге екендігі туралы ойлап көрмеген боларсыз? Олай болса төмендегі суреттер арқылы шәй әлеміне саяхат жасайық!

ЖАПОНИЯ

Матта (жапонша маття деп айтылады) – ұнтақталаған жасыл шәй. Жапондар шәйдің бұл түрін дәстүрлі түрде ұйымдастырылатын шәй мерекесінде пайдаланады.

ҮНДІСТАН

Үнді шәйі бай тарихқа еге. Масала деп аталатын үнділердің дәстүрлі шәйі мыңдаған жылдар бойы Британия колониялары аумағында әлі шәй өнеркәсібі дамымаған уақыттары Оңтүстік Азиядан тасып әкелінген. 

АНГЛИЯ

 

Бұл елде қара шәйға сүт және қант салынып дайындалған түрі күніне бірнеше рет ішіледі. Ағылшындардың  “сағат бес” тіркесіде шәй ішу дәстүрімен байланысты.

ТҮРКИЯ

 

Түріктер бүкіл әлемге кофесімен танымал болсада, елде жылы шәй ішуде кеңінен таралған. Шәй тамақ үстіндеде, тамақтан соңда пайдаланылады. Түркияда қара шәй сүтсіз, бірақ қалауыңызша ақ қант қосуыңызға болады.

ТИБЕТ

 

Дәстүрлі  Тибет майлы шәйі (бо ча) тұз және маймен ұсынылады. Дәмі жәнеде өткір және дәмді болуы үшін шәй демделіп бірнеше сағатқа жауып қойылады. Шәйға май және тұз  ішерден алдын салынады.

МАРАККО

 

Жағымды иісті жалбыз қосылған шәй Мараккода, сондай ақ, Солтүстік Африканың басым бөлігінде өте танымал. Бұл жерлерде жалбыз шәйін дайындаудың бірнеше тәсілі бар. 

ГОНКОНГ

Гонконгтың мұз қосылып дайындалатын шәйі өте танымал. Бұл шәйді дайындауда қара шәй жоғары дәрежеде суытылып, оған қойытылған сүт және мұз қосылады.

ТАЙВАН

 

Бұл шәй әлемге танымал, бірақ оның негізгі отаны Тайван. Дәстүр бойынша шәй суық күйдеде, ыстық күйдеде қант сиропына салынған тапиоки меруерттерімен бірге дастарханға қойылады. Сізде бұл экзотик сусынды дайындап көрсеңіз болады.

АҚШ

 

Мұз қосылған тәтті шәй АҚШтың оңтүстігін мекен еткен халық үшін өмірлік күш бағыштаушы  сусын есептеледі. Әдетте оны шекер, лимон бөлішегі және көбіктер пайда болуы үшін ішімдік содасында қосып дайындайды. 

РЕСЕЙ

 Бұл елде әр түрлі сорттан болған шәйлар дайындалып, соң оларды бір біріне араластырып пайдаланады. Бұл өлкеде дәстүр бойынша, шәй демдеу үшін самовардан пайдаланады.

ПӘКІСТАН

 

Масала тек қана Үндістанда емес, ол Пәкістанда да өте танымал. Шәйді бұл елде негізінен тамақтанудан соң пайдаланады.  Шәй үшін олар шәйдің “ағылшын асы” деген сортын көп пайдаланады.

 

ТАЙЛАНД

 

Дәстүрлі Тайланд шәйіде қойытылған сүт және мұзбен бірге ұсынылады.  

ҚЫТАЙ

 

Қытай өзінің көптеген шәй сорттарымен және дайындау тәсілдерімен әлемге танымал болған мемлекет.  Қытай шәйлары сортына қарай арнайы дайындау тәсілін талап етеді, ережелер қатаң сақталғанда ғана ғажайып дәммен шәй иісі пайда болады.

МЫСЫР

 

Мысыр шәйді импорттаушы елдерден бірі саналып, халқы күн бойы шырын болмаған қара шәйді ішкенді ұнатады.  Гибискус (қытай әтіргүлі) тан дайындалатын шәй Мысыр тойларының бас сусыны есептеледі.  

МОНҒОЛИЯ

 

Суутеи деп аталған монғол шәйі тұз және сүт қосып дайындалады.  

КЕНИЯ

Кениялықтар шәй ішкенді өте қатты жақсы көреді. Бұл ел шәй бойынша ең ірі  экспортшы мемлекет болып есептеледі. Мемлекетте негізінен қара шәйдің түрлі сорттары өсіріледі.  

АРГЕНТИНА

 

Мате – көк шәйі Оңтүстік Америка, Португалия, Ливан және Сирияда танымал болып, тамаша иіске бөленеді. Ол ыстық немесе салқын күйінде таратылады.

ОҢТҮСТІК АФРИКА

 

Ройбуш – қызыл шәйдің бұл сорты тек қана  Оңтүстік Африка аумағында өседі. Ол жағымды дәмге еге, сүт және қантсыз дайындалады.

КАТАР

 

Катарлықтар сүт қосып дайындалатын өткір дәмді  – каракты сүйсіне пайдаланады. Қара шәй жапырақтары суда қайнатылады, сосын, сүтпен қант қосылып араластырылады да және бір рет қайта демделеді. 

МАВРИТАНИЯ

 

Мавританияда Солтүстік Африкада танымал болған жалбызды өзіндік ішу дәстүрі қалыптасқан.  Олар шәйді ішу уақытында үш рет дайындайды, әр дайындалған шәй алдыңғысына қарағанда дәмдірек етіп дайындалады. Солай етіп, шәй ішу ащы дәмнен басталып, тәтті дәмдегі шәймен аяқталады.

 МАЛАЙЗИЯ

 

Малайлар дәстүрлі шәйді сүтпенен жәнеде дамыта түскен. Бұл тәсілде  техтарик деп аталатын қара шәй, сүт және қантты көбіктер пайда болғанша араластыру нәтижесінде пайда болады.  Оның қаймаққа ұқсайтын жағымды дәмі басқа шәйларда қайталанбайды.  

КУВЕЙТ

 

Кувейттің түскі астан соң ішілетін дәстүрлі шәйі кардамон жапырағын қосу арқылы дайындалады.

ӨЗБЕКСТАН

 

Өзбектер негізінен қара және көк шәйді пайдаланады.  Адамдардың басым бөлігі көк шәйді ұнататындықтан, тойларында осы шәй көп пайдаланылады. Тек қана тойда емес екі адамның басы қосыла қалса шәй үстінде сұқбат құратын дәстүрі қалыптасқан. Сондықтанда ол елдегі әр бір ауыл аймақта «Шәйхана»лар бой көтерген.