Сіз көруге міндетті суреттер!!!!

Бұл суреттерден өткен ғасырдың эмоциялық жағдайларын көруге болады. Мәселен, 1-ші суретте ең алғаш болып бетіне пластикалық ота жасатқан Уолтер Йео бейнеленген.

2. 1953 жыл Лас-Вегас, атом бомбасының сынағынан кейін, анасы мен баласының терезеден саңырау құлақ түріндегі бұлтты тамашалауы..

3. II ДҮНИЕЖҮЗІЛІК СОҒЫС. Бәтенкені сыйға алған Австралиялық баланың қуанышы.

4.1964 жыл Калифорния, қонақ үй иесі, бассейнде шомылып жүрген афро-американдықтардың үстіне қышқыл құюда.

5.Рональд МакДональд 1963 жыл.

6. Ал бұл суретте шынайы Кристофер Робин мен Винни-Пух бейнеленген.1927 жыл.

7.1990жыл, Армян елі. 106 жастағы әже өз үйін қорғау үстінде.

8. 4 баласын сатылымға қойған әйелдің ұялғаннан өз бетін жабуы. 1948 жыл,Чикаго.

9. Ал ,бұл  бойжеткен 23 жастағы Мак Хейл. Ол Эмпайр Стейт Билдинг ғимаратының 83 қабатынан өзін тастап жіберген және  көліктің дәл үстіне құлаған. Кейіннен бұл өлім, ең әдемі өзіне-өзі қол жұмсаулардың бірі болып есептелді.1947 жыл ,1 мамыр.

10.1937 жыл, таза ауа торлары. Балалары бар көпқабатты үйлерде, арнайы кішкентай бүлдіршіндер үшін торлар орналастырылған. Бұл торлар бала күн сәлесін қабылдап, таза ауа жұту үшін арналған.



Бөлісу: