***

***
жеке
блог
***Жолдасыма да "түүүу бір демалысқа шықсам ұйықтамасам түске дейін" деп көп айта бердім ау дим, "абайлашы осы сен, ұйқы ұйқы деп мәңгіге ұйықтап кетпеші" деп уайымдайды. Кім білсін... адам бүгін бар..ертең жоқ. Бағана автобустағыдай...екі адам әңгімені соғып келеді: өйй ол кісі де аяқ асты қыстың көзі қырауда не во время қайтыс болды- деп. Сонда адамдар жазда, жаймашуақ күні қайтса "Ол кісі удачно, керемет күні, вовремя көз жұмды, сәтті кетті" деп айтар ма екен сол кезде?!- деп ойлап келдім. *** Ұзату тойға дайындалып жатырмыз. "Той қаншада мама?" десем "5 те деп жазылып тұр, 6 да ғой" дейді. Не деген понятия десеңізші. "5 деген 5 емес, 5 те деген 6 да, 6 да деген 7 де" деп бірден расшифровкасын жасап, есептеп, жүйелеп қоямыз. Сағатымыздың "қазақша" жүйесі осы шығар ***Тең теңімен, тезек қабымен деген. Осы адамға қарап ақ оның жарын, тіпті болашақ жарының қандааай болатынын білуге болатын тәрізді. Мысалға момындарға- момын, бұзық, ер мінез қыздарға- лауазымды қызметтегі ақылды жігіттер, т.б. (өткенде ұзату тойында ойлаап қарасам) вк, фб, агент деген ауруларымнан тез ақ айығып, массагетке келгенде "қия алмадым, қимадым" деп әуендетіп отырмын. Қараааап отырсам 1,5 жылдан бері (тек жексенбіні қоспағанда) бір де бір күн интернетсіз отырмаппын. Содан болар миымның жеский дисктары шаршап, нервмнің проводтары күйіңкіреп, жадымның флешкалары перегруз болып кеткен сияқты әсердемін. Енді демалайын дедім біраз. Міне солай Достар, мен сендерді сағынааам ғо енді. Келермін Алла қаласа тағы бір Айшамен)).