Арнайы студенттер үшін

Арнайы студенттер үшін
жеке
блог

       Айналайын перваштарым, балмұздақтарым)

   Қатты толқып жүрген шығарсыңдар, себебі алда емтихан дегендей... Мектеп пен жоғары оқу орнының айырмашылығын енді танып,біле бергенде сіздерді алдарыңнан емтихан тосып алмақшы.

  Өзім де сіздер сияқты перваш болып, сендердің қазіргі күйлеріңді кешкенімді мойындаймын. Еңселеріңді түсірмеңдер,себебі сіздерге емтихан жақындаған кезде шұбатылып,гармошка – гармошка болып кішкентай жазулары бар, түрлері бір-біріне ұқсамайтын «Шпоргалка» деген достарың көмекке келеді.

 Оларды жасау барысында шығармашылық идеяны, ойды талап ететіні анық.Өзімнің бір екі рет пайдаланған шпаргалкамның үлгісімен бөлісейін, кәдеңізге жарап қалар. Бірақ,бұл шпаргалкаға сеніп емтиханға дайындалмаңыздар  деген сөзім емес.

  Қажетті құралдар мен материалдар:

Қайшы,скотч, су, қағаз,қалам немес дайындалған шпаргалка.

1.шпаргалканы жазып, қиып дайындаймыз немесе дайын шпаргалканың бетіне скотч жабыстырамыз.

зп

 

2.Орташа температурадағы суға жуамыз

pictures2


3.Суға жуылган кезде ақ парақ скотчтан бөлек ажырап,скотч бетінде тек қана жазулар қалады.

pic3

pic 4

4.Нәтижесінде сізде мынандай мөлдір шпаргалка пайда болады.Оларға көзге қатты көрінбейтін қасиетімен ерекшеленеді)

pic5