Мерейлі отбасы

Мерейлі отбасы
жеке
блог

Былтырғы жылдан бастап, елбасымыздың бастамасымен отбасы құндылықтарын дәріптеу мақсатында жыл сайын "Мерейлі отбасы" конкурсы өтетін болған. Бұл мақсатта елбасымыз, барлық Қазақстандық бұқаралық ақпарат құралдарын да осыған жұмылуды және насихаттауды тапсырған еді.

Елбасымыздың биылғы "Мерейлі отбасы" конкурсы жеңімпаздарын марапаттау кезінде айтқан сөздерінін үзінді:

Құрметті отандастар!

Баршаңызды елімізде тұңғыш рет ұйымдастырылған «Мерейлі отбасы» байқауымен құттықтаймын. Менің жарлығыммен қыркүйектің екінші жексенбісі былтыр «Отбасы күні» мерекесі болып белгіленді. Бақытты балалық шақ пен алаңсыз қарттық, әрбір шаңырақтың шаттығы – «Қазақстан 2050» стратегиясының ең басты мақсаттарының бірі.

Отбасы – береке-бірліктің қайнар көзі. Отбасының бірлігі – Отанның бірлігі, ағайынның татулығы – Атамекеннің тұтастығы. Біз жас ұрпақтың білімді, дені сау болуы, әрбір некенің мызғымас берік болуы, қарттардың зейнетті өмір кешуі үшін барлық жағдайды жасап келеміз. Бұл демографиялық ахуалға оң әсерін тигізуде.

Тәуелсіздік кезеңінде елімізде 6 миллионнан астам сәби дүниеге келді. Соңғы жылдары халқымыздың саны 14,8 миллионнан 17 миллионға артты. Тек өткен 1 жылдың өзінде 254 мың адамға көбейдік. Салыстыру үшін айтар болсақ, бұл тұтас Қостанай қаласының халық санымен пара-пар. Статистика бойынша елімізде әрбір 90 секунд сайын дүние есігін жаңадан ашқан сәбидің іңгәлағаны естіледі.

Өкiнiшке орай, қоғамдағы орын алып отырған,  кейбiр қолайсыз жағдайларға жол беруге болмайды. Сөз болып отырғаны, қазақстандық балаларлардың бір жарым мыңдайы жыл сайын жетiмдер қатарын толтыруда. Көпшілігінің ата-аналары тірі. Қазақстанда қазір 34 мыңдай жетім-бала қараусыз қалып отыр. Балаларлардың 149 мыңға жуығы дамуда мүмкiндiгi-шектеулiлер қатарында, бiздiң қолдауды қажет етеді. 7 мыңнан астам қартайған адамдар кәрілер үйінде, ал олардың көпшілігінің дені сау және жағдайы жақсы балалары бар. Жұртшылық, өз балаларын немесе ата-аналарын тастау, ұятты жағдай екенін түсінуі керек.

Бұл – біздің жанымызға жат құбылыс. Халқымыз әкені асқар тауға балаған, алдын кесіп өтпеген. «Жұмақ – ананың табанының астында» деп, анасын сыйлаған. «Бала – бауыр етің» деп, ұрпағына айрықша қамқорлықпен қараған. Біз қандай жаугершілік заманның өзінде жетімін жылатпаған, жесірін қаңғытпаған елміз. Ата-анасын қарттар үйіне тапсыратын қатігез ұрпақ пен баласынан жеритін көкек ана бізде ешқашан болмаған. Бұл – біздің дәстүрімізге қайшы, салтымызда жоқ әрекет.

Жастық шақта ата-анаңа не көрсетсең, қартайғанда ұрпағыңнан соны көресің. Бұл – халқымыздың өмірлік қағидасы, ғасырлар бойы мызғымаған отбасылық құндылықтарының негізі. Ата-анаға құрметпен қарап, алаңсыз қарттық сыйлау, ұрпаққа қамқорлық жасау – әрбір адамның қасиетті борышы. 

 «Атадан ұл туса игі, ата жолын қуса игі» дейді халқымыз. Әулеттің ізгілікті жолын жалғастырған ұрпақ – ең мерейлі ұрпақ. Бүгін бір ғана отбасы жеңімпаз атанбайды. 16 аймақтық конкурстан үздік шыққан әулеттердің қай-қайсысы да еліміздегі ең мерейлі отбасылар, барша Қазақстанның мақтанышы.

Мен аймақтарды жиі аралаймын. Жақында ғана бірнеше облыста іссапармен болып қайттым. Өңірлерде жаңа жұмыс орындары ашылып, халықтың әл ауқаты көтеріліп, тіршілік қайнап жатыр. Осының бәрі елдегі тұрақтылық пен тыныштықтың арқасында жасалуда. Шаңырақтағы жарастық та тек қана  сыйластық пен татулық арқылы орнайды. «Қазақстан 2050» стратегиясының аясында біз осындай отбасылық құндылықтарды нығайтып, дәріптей түсетін боламыз. Мерейіміз әрдайым үстем болсын! Еліміз даму көгінде жарқырап, жайнай берсін! Басымыз аман, бауырымыз бүтін болсын!