Тіс күтіміне арналған 10 кеңес

Ауыз қуысының дұрыс тазалығы мен стоматолгқа тұрақты қаралу сауыққан тіс пен иек етін сақтауға көмектеседі. Орындауға тиісті бірнеше кеңестерді ұсынамын.

Күніне кем дегенде 2 рет тісті тазалаңыз. Тісті тамақтанғаннан соң, тазалаған жақсы. Қуыстағы тістерге жету үшін шағын басты щетканы пайдаланыңыз. Қылы жұмсақ щетка иек етін зақымдамайды.

Фтор қосылған тіс пастасын пайдаланыңыз. Фторид тіс эмалын нығайтып, оның бұзылуын азайтады.

Тісті мұқият тазалаңыз. Тісті 2-3 мин арасында тазалау қажет.

Тіске арналған жіпті күнде пайдаланыңыз. Жіпті жұмсақ әрі байыппен аралап кіргізіңіз
Тәтті газдалған сусындар мен жеміс шырындары сияқты қышқылды сусындарды пайдалануды азайтыңыз. Жеміс қышқылдары тісті жұмсартады және тіс жегісін тудыра отырып, тіс эмалындағы минералдарды ерітеді.
Тәттіні пайдалануды азайтыңыз. Бактериялар қышқылда тіс тұтылуында қантқа айналады.
Тісті зақымданудан сақтаңыз. Спортпен шұғылданғанда, арнайы дулыға киіңіз.
Түскен тісті сақтауға тырысыңыз. Оны пластикке немесе сүтке салып қойыңыз да, тез арада стоматологқа қаралыңыз.
Тісті тамақты шайнау үшін пайдаланыңыз. Егер сіз тіспен жаңғақ шағатын, шқлмекті ашатын немесе пакетті жыртатын болсаңыз, онда тісіңіз үгітіліп, түсіп қалуы мүмкін.
Өзім пайдаланған тіс күтімдерін сіздерге ұсынамын:
Суперсмайл ұсынған Ағартқыш жүйе: тіс пастасы және катализатор мен активатор
Гоусмайл ұсынған Кешкі ағартқыш, қорғағыш фторидті тіс пастасы
Бұл өнімдері строуберринет дүкенінен ала аласыз.


Бөлісу: