"Арман асуы". Қытайдың әктөрі қайдан жүр, ә?

Бірден жаза кетейін, мен Kinostan-да ірсензиә жазбаймын. Жоқ! Ол - мен емес!

Жалпы, өзім театрдағы қойылымдар, теледидардағы кинолар жайлы "нәрмулә" жазба жаза алмайдыский. Сараптама жасай алмаймын. Миыма қонбаған нәрсе болса керек. Сондықтан "Арман асуы" жайлы жұрттар ертең жазатын шығар деген ойыма тәуекел жасап, ұтыс тігіп отырмын. БОҚmaker-ге кіріп көрмеппін-шш-ш... Қызықпаймын да. Ондай "ЖИТС" дертіне шалдықпағам, шүкір. Ал сіз шалдықсаңыз, емделе аласыз ба? Емі қона ме екен-нақ? Қонбайды-ау "сасық құсы"... Көрбаба-Boom!-бабаевтің сөзін келтірмей-ақ қояйын.

ЭлтонғаНәлет! Сапалы постыр дайындап қойса қайтеді-ей?! НеҚоянСе! Сәл үлкейтіп едім, "рожалары" бұзылып кетті ғой. Мынау Қытайдың әктөрі ғой-нақ!

Емәә-ә! Осы телехикая туралы менен бұрын біреу жазып қоймаса болғаны-ей! Өй, поқ! Біреу жазды екен деп, блогына лайк басып, пікір жазып отырамын ба-нақ!? Мен де жазайыншы осы түн ішінде...

Бұл телехикая Қазақстанда түсіріліпті. "Шетелдеміз" деп "құлақтан қатты тебетін" жатақханасы, аудиториясы Астананың ойнақ-қойнақ жерлері шығар. Уаухәухәуық! 

Кухняға барып келе жатсам, залдағы теледидарда "Қазақстан" каналынан Гүлнәз Әлімгерей жаңалық жүргізіп жатыр... Мен болсам жазба жазып отырмын. Қайрат Нұртас "асық ойнағам" деп теледидардан айтып жатыр-шш.

ҚазТыРыҚы-дан қарап едім, "Абзал, Сая және Дархан жарқын болашақты армандаған алғыр жастар" деп жазып қойыпты. Мектептегі үш дос дейді, есесіне-сс. Қалған сыныптастары жарқын болашақты армандамайды. Кәнешні, ВКонтактеден шықпайды. Омар "Қояндардың" жазбаларына repost жасап, like басып отырады. АдрианғаНәлет!

Мектеп бітірген соң Абзал мен Дархан (екеуі де Саяға ғашық-нақ) бірден "Болашақ" бағдарламасы арқылы шетелге білім "қуып" кетеді. Уөө-өт! Қуып кетеді-ғо-шш! Оқушылар ҰБТ қалай тапсырамын деп Massaget-ке кіріп жүрсе, бұл екі "ішкөлник" бірден шетелге кетеді-нақ. Назарбаев зияткерлік мектебінде оқитын оқушының өзі "Әс-са!" жазуға қобалжып, дайындалып жүр. Бұл екі "патсанның" мұғалімдері кімдер екен, ә? ҚазҰУ-да оқыған бе екен? ҚазҰПУ-ды бітірген шығар-нақ... ҚызПУ-да оқыды деймісің? Мәгәстір, доғдырлық оқыды ме екен? Бұл екеуін оқытқан мұғалімдерді "НыЗыМы-ға" шақырту керек қой. Оқушылар тесті жаттап, "туалетке" шығатын уақыттары болмай жүр Pampers киіп... ОбамағаНәлет! ҰБТ-дан ұпайы түгел боп шықсын-нақ!

Сая ше? Қара торы Сая (қара торы болмаса, мен дәлтөникпін-нақ) елдегі ЖОО-ның бірінде білім алады дейді. Рахат-нақ, мектеп бітіресің де, бірден мәгәстірге "съебанто" боласың, ә! Жұрт бақалабыр оқып, студентпін деп мәз боп, кедейдің "жалақысын" жылап алып жүрсе, Сая барады да, мәгәстірге Құралай ме еді, (кім еді-нақ?) сол қызбен бірге топ етіп түседі. Төрт жылын бітіріп барып түсті дейін десең, әлгі екі "боқмұрын" шетелге оқуға түсіп кетіп тұр ғой-нақ. Жомарт жүр АТ-шы боп... Twitter-де жазбайтын, Blogiada.kz-тен хабары жоқ қандай АТ-шы ол-нақ? ТБ күлкіге қарық болмасын...

Тез-тез жазып тастайын, Lenovo да қызып кетті ғой-шш... Содан... Интернетім қосылмай жатыр... Қосылсын...

Телехикая сенариін (иә-иә, "ц" әрпі бар) жазған Ақберен Елгезек пен Жомарт Айтқазы екен. АЕ-ны "үвіжәю-ю". ЖА-ның "біртүрлі" әңгімесінен "недоnotion" болып жүрмін. Ыржисоры Ерлан Нұр Махамбет екен. Бұл "быратан" жайлы мәліметті таппадым-нақ. Әктөрлерді орыс тілінде жаза қойып едім, Google-дың "толғағы" келіп, туып жіберді-шш.

Абзалдың рөлінде Рүстем Жаныаманов "терлейді". Оның "Ұстазда" терлегені есімде қалған екен. Басқа да телехикаяларда ойнады ғой. 87-жылғы жігіт қой-нақ. ӨА-да ыржисор(ақы)лықты бітірген емес пе, ә?! Жамбыл облыстық дырам-дырам-дырамм-мм-м театрында режиссер-ау деймін-нақ.

Базар жоқ жігіт бар Сұрапбаев Бауыржан деген. Бірінші рет көруім-шш. Бір жас үлкен екен менен. 90 ғой! Биыл қыркүйекте 24 жасқа келеді екен. 29-ы ғой. Жамбыл облысында туылған екен. ҚазҰӨУ деген Қазақ Ұлттық Өнер университеті ме-нақ? Сонда білім алған. Екі жыл болды, "Қуанышбаевта" "ақ тер-көк тер". "Ақан Сері - Ақтоқтыда" (Мүсірепов жазған-ә-ән-ас) Сейіттің шәкірті болған, "Қыз Жібекте" Қаршыға, "Күшік күйеуде" (Ахтанов жазған-шш) Қабанбай, "Қыздар-айда" (Шаңғытбаев with Байсейітов wr.) Серке болған екен. Астананың оң жағалауында тұратындар жақсы танитын шығар-нақ. Бірақ "базар жоқ" бырат қой-сс! Уәәпше, бірінші рет көріп отырмын да-шш.

Жомарттың рөлінде Нұржан Әбубәкір ойнайды. Ол да 90 емес пе? 91 ме екен әлде? Әй, "поқой!" ғой! Ақпанда (20-сы) 24/23 жасқа жетіп қойыпты. Өнер Академиясын өткен жылы бітіріп шығыпты. Орысша сөйлейді-нақ! Суретке түскенді ұнататын сияқты, "Іңістәгрәмда" тіркелген екен-шш. Бұның "рожасы" таныс, бірақ қайдан көргенімді "қой пәймөйіш".

Саяның "six(УӘ)L" рөлін сомдайтын Айнұр Бабаева шырақ. Ол маған "апа" болады екен. Бір жас үлкен. Құттықтайтын "мажорлар" болса, қазан айының 6-сына сыйлықтарын дайындай берсін-нақ. Өнер Академиясын бітірген бұл да... Иә, бір жағынан, әнші екен. "Жүректе ұйықтап жатқан қас-қағымда оятқан СЕН-СЕН!" деп айтады әнді шешінгісі кеп... Қасындағы "қыздар" шешініп тастаған өжі-нақ. Қылипінде бір мұрт тағып алған жігіт ыржиып жүреді. Сөйтіп, "СивиМахмудиzation" болады арғы жағы. PussyCat Dolls-тың қазіргі "кемпірлері" долданып отырып тыңдайтын ән сияқты. Никөл Шірзіңгер де "шырзиып" кететін сияқты-нақ. Қалған әндері қызық емес...

Маған ұнағаны, Ақбикоштың мына өлеңі оқылады: "Сертtation-нан" үзінді ғой...

Хат жазамын – бар тапқан айла, күшім...

Мәңгілікке үзілді (ғой) байланысың?

Мен сонда да үзбеймін күдерімді,

біле тұра, қайғырып бітерімді.

Бұ Дүниеде жүрсең де зарықтыра,

О Дүниеде бәрібір жолықтырам!..

Қырасаушық! Яки, телехикаяның басқа бөлімдерінде Ақбикоштың өлеңдері оқылатын сияқты. Гәрәмәт-сс!

Бұл телехикаяда Қытайдың әктөрі неғып жүр? Қайдан жүр? Мен де таң қалдым-нақ!

Емәә-ә! Ұйқым кеп кетті-ей! Шөрнисақал сияқты жалғасын ертең жазбаймын. Қазір аяқтайын деп қалдым...

 

Бұл кім-нақ? Осы ғой-шш Саяны "сөзбен" сындырып, пайдаланғысы келетін...

Ержан Нұрымбет? Қақой ешө Ержан Нұрымбет? Ержан Нұрымбет деген мынау ғой-ә-н-ән-ас:

 Жоғарыдағы екі суретте қытайлық Стивен Чоу ғой. "Жынды футбол" киносын көрдіңіз бе? Иә-нақ, "Убойный футбол" киносы ғой. Сондағы әктөр ғой.

Бұл-Әә-ә! Бүгін алғашқы бөлімін көргем. Абзал мен Дархан шетелге кетіп қалады. Сая Астанада қалады. Соңында осы Болат (Ержан Нұрымбет) Саяны өз үйіне әкеледі. Сая әлі көлікте отыр... Ертеңгі бөлімін де көрем ғой. Бол-Әә-ә! Болат-ау, тек "в пух и прах" жасамаңдаршы-нақ! Ақбикош пен Жоңғарттың ойлары "арам" емес шығар сол жерін "именны" "менің арам ойлағанымдай" жазатын-нақ... Сол әдісті қолданып с(ц)енарий жазатындар "лаа-әа-аә-бее-е-ее-әа-ә-зз-з-зз" өжі-нақ Шаршатты-шш-с!

Айналайындар-ау, қыз баласын "ананди" қылмай жазыңдаршы-ей сыйынАрий(ге)ды!

ОттоБайМәйітtations! "Телеқойкие" ұнады ош-ш-шын... Мен соңына дейін көруге тырысамын. Сын жазуға қалай да болса себеп табуға болады-нақ. Қайтесіңдер-шш? Ұнамаса, көрмеген дұрыс. Маған ұнады. Шығарма(л)шылық ұжы(с)мға сәттілік тілеймін!

Қайырлы түн-нақ! Ұйқым кеп кетті... Тарақандар шықпай тұрғанда ұйықтап қалайын... Мені осы жазбам үшін "Сібірге айдап жібермеңдер-сс!"



Бөлісу: