2011-жылды қорытындылау. Эстафета - жылдың ең үздік...

Гүлденген әлем! Массагет. кз. Сәлем!!! Мен осы сайттың ашылғанына он күн өтсе де әлі ел-жұрт сияқты құттықтау сөз жазбаппын. Сол олқылықтың орнын жабу үшін, ұйқаспен бір шумақ тілек жаздым. Массагет, массагет, бүкіл аңсаған ниетіңе жет!Әкелген сайтқа жаңа леп, гүлісің сен интернет! (онша ұйқаспаса да, шын көңілден екенін ескеріңіздер:)))
Менің Массагеттегі ең алғашқы жазбам "Ең, ең, ең" деген эстафетамен басталды!

Сонымен осы жылды қорытындылап шығайын:Мен үшін -Жылдың ең үздік сайты: on.kz., Жылдың ең үздік жобасы: massaget.kz. Айна тв.
Жылдың ең үздік жаңалығы : Метроның ашылуы.Жылдың ең үздік әсерлі кітабы: "Қызыл жебе"
Жылдың ең үздік тілегі: Асыл жар, аяулы ана бол!
Жылдың ең үздік теңеуі: Аққудай сұлу, бриллианттай тартымды әрі мөп-мөлдір.Жылдың ең үздік сөздері: Сен бар бақытқа толық лайықсын, Сен біздің үйдің гүлісің!Жылдың ең үздік гүлдері: Ақ және алқызыл түсті раушан гүлі мен қызыл қызғалдақ.Жылдың ең үздік күндері: Көктемнің жайма-шуақ күні мен күздің сырға толы түні.Жылдың ең үздік уайымы: Бауырымның болашақ өміріне алаңдау (қатты ауырады).Жылдың ең үздік қорқынышы: Мен туралы басқалар жаман ойлап қалмады ма екен?Жылдың ең үздік қуанышы: Басқалар қызығатын белсенді ұжымда жүмыс істеймін.Жылдың ең үздік көңілге тиген сөзі: Өліп бара жатырсың ба?Жылдың ең үздік өзіме ақталуым: Менде ешқандай да белгілі бір мақсат болған жоқ.Жылдың ең үздік түйген бір ойым: Біреулер басқаша түсініп қалатын істі жасамау!Жылдың ең үздік өкініші: Ұжымдық жаңа-жыл кешінде бір өзім түскен сурет жоқ:)Жылдың ең үздік афоризмі: "Өмір ертегі емес, Ертегі өмір емес". Жылдың ең үздік тұжырымы: Мен ертегіге сенемін! Бір ғажайыпты күтемін!
Эстфета таяқшасын: Анараға беремін!
 



Бөлісу: