Жамаааан болды ше, ощым оқи салыңыздар!

Жамаааан болды ше, ощым оқи салыңыздар!
жеке
блог

Сәлем! Ощм, не болды дейсіздер ғой. Жайбарақааат агентте отырған едім. Бір кезде ОН.КЗ әлеуметтік желісі деген аккаунт онлайнға шықты. Ооо, тірі екенсіздер ғой деп жазып әңгіме бастадым. Кім болдыңыз десем танымайтынымды айтты. Басымда он.кзке жаңа команда жасақталған-ау деген ой. Мән-жайды сұрай бастадым. Сөйлесіп отырған "жаңадан келген" Айгерім атты қыз екен. Қуанып қалдым. Жақыннан біліспек болып әңгімеге тартасың ғо, енді жігіт болған соң:) Әдебиет жауһарларының майын тамызып, кешегі өткен Мұқаң жырларының нәрін ағызып тұрып сөйлесіп отырмын ғой, енді. Әлгі қыз кетәрі емес:) Блогтарын оқитын болып шықтым әлгі жерде! Қыз да қуанып, одан сайын сызыла түсіп өзіне баурап қояд, бұқақақа! Бірақ жігіті бар болып шықты. "Біздің сайт ұнайды ма" деп бастады сұлуым әңгімесін. Әрине - деймін, - Массегет екінші Отаным ғой. "Біздің сайтқа да келіп тұрыңыз" деп өзімше Айтаберді жарнамалап жүрмін. Қырсыққанда агент қуып, шығып қайтадан кірдім.

Сөйтіп, тағы да сөйлесе бастадық. Бір жақсы әңгіме күтіп отырсам, әлгі қалқатай: - Сызылмашы а, мен ғо, Мика - дейді ғо құдааааааааай! Асылатын арқан мен ішерге у таппағанымды-ай ә:)))))

Ощм, Мейіргүл бүгіннен бастап ең күмәнданатын адам болып тұр. Дәл бүгінгі оқиғадан кейін Мейіржан түбінде Мейіргүл болып шықса да таң қалмаймын, бұқақақа:) Микаааааа, блогқұрылтайда ұстап алсам, өльтрем бар ғо:))) Ощм, Массагет, мен алдандым!:) Барлығыңызға сәттілік, сіз-біздесіп келіп тұрайық:) Назарларыңызға рахмет!