«ҚР тілдері туралы» заңының іске асуы

«ҚР тілдері туралы» заңының іске асуы
жеке
блог

«ҚР тілдері туралы» заңының іске асуы

Павлодар облысының «Жас Отан» жастар қанаты, Павлодар облыстық және қалалық филиалдарымен қоса, тілдердің даму Басқармасы және Жастар саясатының сұрақтары жөніндегі басқармасы «Қазақстан Республикасының тілдері туралы» заңын агитациалау және түсіндіру жұмыстарын Павлодар Облысының ірі сауда үйлерінде батады. Акция айдын соңына дейін болады.Бұл шараның басты мақсаты «ҚР тілдері туралы» заңын Павлодар аймағының әр тұрғынына дейін жеткізу, блантердің, мандайша жазулардың, баға көрсеткіштердің және басқада визуалды анықтамалардың дұрыс жазылуы болып табылады. Шара барысында 30 мың үндеулерді тарату жоспарланған.«Визуалды материалдардың стандарты бойынша жазылмаған немесе дұрыс орналаспаған анықтамаларды әркім кездестірді. Бұны тек бұл заңды білетін адам ғана анықтай алады, ал егер білмесе, қиын болады. Бұл шарамен, біз кәсіпкерлерді, өңір тұрғындарын маңдайша жазу, баға көрсеткіштерін қарап, ондағы кеткен жазуларды түзетуге шақырамыз. Қалай дегенде де, бұл өңіріміздің бейнесі» - деді Данияр Айтышев Павлодар облыстық филиалы «Нұр Отан» Партиясының «Жас Отан» Жастар қанатының атқарушы хатшысы.

Қосымша ақпарат алу үшін:Кызылбаев Арман, 8-701-964-85-67